کسب رتبه کشوری" شایسته تقدیر ویژه " توسط شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مرکزی

کسب رتبه کشوری" شایسته تقدیر ویژه " توسط شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مرکزی

شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مرکزی در چهارمین سال متوالی موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر  ویژه در سطح وزارت نیرو شد.

سرپرست امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو درنشست هم اندیشی ائمه جماعات صنعت آب و برق استان مرکزی گفت: ارائه ایده های خلاق باید محور فعالیت های فرهنگی قرار گیرد.

حجت الاسلام حسین قرنفلی بابیان این مطلب افزود:کسب رتبه برتر شایسته تقدیر ویژه توسط شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مرکزی نشان دهنده حمایت مدیران و انگیزه اعضای شورای فرهنگی در انجام اقدامات شایسته در مباحث فرهنگی می باشد .

وی بیان کرد: ارائه کارهای نوین و خلاقانه در امور فرهنگی می بایستی در دستور کار شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو قرار گیرد .

سرپرست امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو ضمن تبریک هفته وحدت بیان کرد: ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

وی گفت: ائمه جماعات باید تبلیغ چهره به چهره با کارکنان داشته باشند این امر تاثیر بسیار زیادی در رفع مشکلات و جذب همکاران دارد .

"حجت الاسلام قربانپور"مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست با اشاره به اینکه در پیشبرد برنامه ها و چشم اندازهای فرهنگی باید همه ی نهادها با یکدیگر همکاری کنند، گفت: همه ی نهاد ها و دستگاه های اجرایی باید در مسیر عملیاتی شدن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام کنند.

ریس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان مرکزی هم در این نشست با توجه به  اینکه فعالیت‌های فرهنگی مبتنی بر نیاز روز جامعه است،افزود:فعالیت های فرهنگی باید منسجم ،هدفمند ،اثر بخش و برنامه ریزی شده باشد.

مهندس عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آبفار استان مرکزی نیز در حاشیه این نشست گفت:امروز حوزه فرهنگ بیش از هرزمانی نیازمند مطالعه و پژوهش است زیرا مقوله فرهنگ دارای ابعاد گسترده ای است.

مهندس عرفانی نسب افزود: در حوزه فرهنگ جای کار بسیار است زیرا با ظهور بسترهای ارتباطی جدید و شبکه های اجتماعی ،برنامه ریزان فرهنگی باید برمحتوای غنی فرهنگی بسیار تلاش کنند.

درپایان این نشست از اعضای شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مرکزی که طی برنامه ابلاغی امور فرهنگی و دینی در میان استانهای کشور در سال ۱۳۹۷  موفق به کسب رتبه شایسته تقدیرویژه شده بودند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات