سرگردانی مستاجران کرمانشاهی از افزایش اجاره بها

سرگردانی مستاجران کرمانشاهی از افزایش اجاره بها

رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه از رشد ۳۰ تا ۷۰ درصدی اجاره بها در کرمانشاه خبر داد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محسن ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این که رشد اجاره بها در شهر کرمانشاه بسیار بی رویه است، اظهار داشت: به جرات می توان گفت که قیمت اجاره واحدهای مسکونی در سطح شهر کرمانشاه ۳۰ تا ۷۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اغلب مستاجران در شرایط بسیار بدی به سر می‌برند و از آنجایی که توان مالی برای اجاره یک واحد مسکونی را ندارند، سرگردانند.

رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه، در خصوص تاثیر پروژه های مسکن مهر بر وضعیت بازار مسکن کرمانشاه، گفت: از آنجایی که مسکن مهر در کرمانشاه هنوز به نتیجه قابل توجهی نرسیده و واحدها به مردم واگذار نشده‌اند، لذا تاکنون تاثیر چندانی بر بازار مسکن استان نداشته است.

ملکی همچنین به راکد بودن خرید و فروش مسکن نیز اشاره کرد و افزود: مردم پول خرید خانه را ندارند و بازار خرید و فروش در کرمانشاه اصلا خوب نیست.

وی در خصوص طرح دولت مبنی بر کنترل اجاره بها نیز گفت: این طرح در حال حاضر تنها در استانهای تهران و البرز اجرا می‌شود که آن هم هیچ‌گونه ضمانت اجرایی و روشی مبنی بر نظارت بر عملکرد عقد قراردادهای اجاره‌ای وجود ندارد.

 

 

    نظرات