ممیزی خارجی شرکت برق منطقه ای اصفهان برگزار شد

ممیزی خارجی شرکت برق منطقه ای اصفهان برگزار شد

ممیزی خارجی شرکت برق منطقه ای اصفهان برگزار شد

باحضور ممیزان شرکت BQC (صادر کننده گواهینامه های سری استاندارد ISO شرکت) ممیزی خارجی برق  منطقه ای اصفهان ، طی دو روز در قالب استانداردهای ISO 9001: 2015 - OHSAS 18001: 2007 - ISO 14001: 2015 ISO 10002: 2014 - ISO10004: 2012 در 9 واحد سازمانی صورت پذیرفت .

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان در مراسم افتتاح این ممیزی حسین شانه ساز زاده معاونت منایع انسانی شرکت با اشاره به اهمیت بحث ممیزی اظهار امیدواری کرد بتوانیم در قالب فرآیند ممیزی تجربیات مناسبی را کسب کرده و رهنمود ها و نقطه نظرات ممیزانی که از بیرون به شرکت ما نگاه می کنند و نگاهشان جنبه مقایسه دارد رابه کار بندیم .

بنابر این گزارش در مراسم اختتامیه ممیزی نیز جلال رحیمی معاون مالی و پشتیبانی طی سخنانی اظهار داشت : نتایج حاصله از ممیزی صورت پذیرفته موید این مطلب است که سازمان ما، سازمانی پویا و در حال رشد و حرکت روبه جلو بوده و امیدواریم که این حرکت دارای مداومت باشد .

وی افزود : با استفاده از روش بهینه کاوی نیز میتوان روشهای مؤثر دیگر شرکتها را برای پیشرفت بیشتر مد نظر قرارداده و سطح کیفی شرکت را ارتقاء دهیم .

درپایان جلسه مهندس شفیعی سرممیز تیم ممیزی از شرکت BQC در خصوص فرآیند ممیزی صورت پذیرفته گفت : در این ممیزی انتخاب واحدها به صورت کاملاً تصادفی بوده است .

وی در  ادامه نکات مثبت مشاهده شده در فرآیند ممیزی برق منطقه ای اصفهان را برشمرد و گفت : مکانیزم ارزیابی تأمین کنندگان ، مشاوران و پیمانکاران طی یک نرم افزار پویا صورت می پذیرد همچنین برگزاری مانورهای مؤثر و تهیه فیلم با اثر بخشی بالا در موضوع ایمنی و نصب و تعریف نرم افزار HSE در حوزه ایمنی نیز قابل توجه بود. در ادامه ایشان به فعالیتهای بسیار خوب مدیریت دانش و برقراری ارتباط مابین مباحث مدیریت دانش و مباحث انگیزشی که باعث بهبود عملکرد سیستم شده است را از اهم این نکات عنوان نمود .

سرممیز تیم ممیزی  برق منطقه ای اصفهان در ادامه همچنین به خلاصه سازی آیتم ها و اهداف مدیریت استراتژیک به عنوان یکی دیگر از نقاط مثبت این شرکت اشاره کرد و افزود : از دیگر نقاط مثبت سازمان شما بحث آموزش و کامل بودن سوابق آموزشی است .

وی در پایان سخنانش توصیه هایی چون بازنگری شاخص های فرآیند ها و ابلاغ آنها به واحد ها ، تعریف ساختاری مناسب برای برنامه ریزی بازنگری مدیریت ، شفاف سازی در خصوص بررسی اثر بخشی اقدامات اصلاحی و نهایتاً تمرکز بر ریسکها و الویت بندی آنها را به عنوان اهم اقدامات اصلاحی در جهت بهبود فرآیند سازمان را مطرح نمود .


خبرنگار: رضا عارضی

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای اصفهان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات