مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان به همراه معاونین، مدیران و مدیریت های توزیع برق  شهرستان خرم آباد در برنامه شمیم خدمت نماز جمعه خرم آباد حضور یافتند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان به همراه معاونین، مدیران و مدیریت های توزیع برق شهرستان خرم آباد در برنامه شمیم خدمت نماز جمعه خرم آباد حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان؛ مهندس خودنیا به همرا ه تعدادی از کارشناسان این شرکت با هدف توضیح در خصوص حذف قبوض کاغذی(طرح ملی قبض سبز) با حضور در برنامه شمیم خدمت مصلی الغدیر در میان نمازگزاران جمعه اقدام به ارائه راهکارهای اجرای این طرح کردند.

در این برنامه کارشناسان این شرکت با ارائه راهکارهای روش حذف قبوض کاغذی و توزیع بروشور راهنما در خصوص مصرف بهینه برق،  به سوالات و مشکلات نمازگزاران در خصوص اشتراک برق، برق مصرفی و موارد مرتبط با این شرکت پاسخ دادند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان در حاشیه این برنامه و در جمع خبرنگاران گفت: صنعت برق ایران در سالهای گذشته در راستای استفاده از فن آوری های نوین و ارائه خدمات الکترونیک به مشترکین پیشرو بوده است.

مهندس فریدون خودنیا افزود: در همین راستا و در جهت پیشبرد اهداف دولت الکترونیک و استفاده از ظرفیت هوشمند سازی، به همت شرکت توانیر،طرح قبوض سبز(حذف قبوض کاغذی) در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح در شش ماهه گذشته به جمع آوری شماره تلفن مشترکین در سطح استان پرداخته که با تلاش مستمر همکاران این شرکت تاکنون 97 درصد از شماره تماس  تلفن همراه مشترکین جمع آوری شده که امیدواریم تا پایان ماه جاری مابقی شماره ها جمع آوری و پس از اصلاح و رفع نواقص، از این پس مشترکین به صورت پیامکی از وضعیت برق مصرفی مطلع شوند.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح علاوه بر حذف قبوض کاغذی مشترکین می توانند به صورت آنی از قبض مصرفی مطلع و اقدام به پرداخت نمایند.

خودنیا با اشاره به اینکه سالانه در سراسر کشور بیش از 220 میلیون قبض برای 36 میلیون مشترک چاپ می شود؛ اظهار داشت: میزان کاغذ مصرفی این تعداد قبض بالغ بر 1100 تن(معادل 7 میلیون دفترچه) می شود که با حذف قبض کاغذی برق از اتلاف این منبع ملی جلوگیری شده است.

وی در پایان ابراز داشت:  در هفته آتی برنامه شمیم خدمت با موضوع حذف قبوض کاغذی( طرح ملی قبض سبز) به صورت همزمان در تمامی شهرستان های استان با حضور مدیریت های برق مربوطه در مکان نماز جمعه هر شهرستان برگزار می گردد.

در ادامه این برنامه نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با حضور در غرفه شرکت توزیع برق لرستان، ضمن تقدیر از اقدامات شرکت توزیع برق استان از خدمات تلاشگران صنعت برق تقدیر کرد.

آیت الله سید احمد میرعمادی خدمات رسانی این شرکت به مشترکین را مطلوب و مطمئن عنوان کرد و افزود: طرح حذف قبوض کاغذی می تواند در توسعه فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه موثر باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات