رزمایش قطع برق در خراسان جنوبی برگزار شد

رزمایش قطع برق در خراسان جنوبی برگزار شد

معاون بهره‌برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته پدافند غیرعامل و در سراسر کشور رزمایش قطع برق مراکز حیاتی، حساس و مهم با دستور رئیس محترم سازمان پدافند غیر عامل کشور در روز یکشنبه 98/08/12 برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی، هادی منصوریان عصر یکشنبه مورخ 98/08/12 در رزمایش و مانور قطع برق مراکز حیاتی ، حساس ومهم اظهار داشت: همزمان با هفته پدافند غیرعامل رزمایش قطع برق مراکز تعیین شده در سراسر کشور به دستور رئیس محترم سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد .

وی گفت: این رزمایش به صورت سراسری در خراسان جنوبی ساعت 14 امروز با رمز «یا صاحب الزمان(عج)» برگزار شده و 9 مرکز مهم در استان برنامه قطع برق داشتند .

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: در ساعت 14 برق این مراکز قطع و مولدین برق اضطراری به مدار آمده و در ساعت 15 نیز برق مولدین قطع و برق اصلی شبکه برقرار شده است .

منصوریان تصریح کرد: میزان آمادگی مولدها در سازمان‌ها را ارزیابی و مورد بررسی قرار می‌دهیم که در شرایط اضطراری بتوانند مولدین در حداقل یک هفته برق مراکز مهم و حیاتی را تامین کنند .

وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان از سال‌های دور در زمینه بحث بحران و پدافند غیرعامل فعالیت می‌کند و امروز این مانور در همین راستا صورت گرفته است .

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی نیز هدف از برگزاری این رزمایش را ارزیابی آماده بکاری مولدهای برق اضطراری 9 مرکز مهم استان عنوان کرد.

سابقی تصریح کرد: راه اندازی سامانه اعلام زلزله در امور دیسپاچینگ اولین بار در شرکت‌های برق، تدوین دستوررالعمل واکنش در شرایط اضطراری و تجهیز کانکس های بحران درسطح شرکت از جمله تمهیدات مدیرت بحران و پدافند غیرعامل است .

وی افزود: وجود و تجهیز کانکس های بحران یکی از اقدامات مهم در حوزه پدافند غیر عامل بوده که تمام لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای برق رسانی در آن وجود دارد چرا که دیر رسیدن تجهیزات موجب نارضایتی و گلایه مردم می‌شود .

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: وجود مولدهای برق اضطراری قابل حمل از دیگر تمهیدات مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در این شرکت می باشد که به منظور افزایش سرعت و رسیدن سریع تر به محل حادثه برروی خودرو نصب شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی

    شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی

    شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی یک شرکت در شهر بیرجند می باشد

      نظرات