نقش كليدي در توليد واحدهاي گازي ،تميز بودن فيلتر هاي هواي ورودي

نقش كليدي در توليد واحدهاي گازي ،تميز بودن فيلتر هاي هواي ورودي

تاریخ درج خبر:1398/07/17

مهندس سیستانی نیا معاون تعمیرات و نگهداری این نیروگاه در تشریح فعالیت انجام شده گفت: تعویض دیافراگم ها - با توجه به این که سه مدل می باشند و  تعداد زیادی از آنها در واحدها  نصب شده - یکی از معضلات این سیستم است که بدليل رسوب گذاري در مسيرها خصوصا كولر خنك كاري و انتقال اين رسوب ها به مسير ديافراگم ها، موجبات استهلاک بیشتر و تشدید خرابی ها در سال های اخیر نیز گردیده.از این رو تهیه این سیستم مستهلک، به دلیل وجود تحریم های ظالمانه علاوه برخرید خارجی مشمول زمان و نرخ بالای آن نیز بود.
مشکل بزرگ جهت ساخت داخل کردن و استفاده از توان داخلی، تایید فنی و اطمینان به قطعه ساخته شده و اینکه در چند پالس آیا اين ديافراگم ها دچار مشكل مي شوند مطرح گردید لذا به منظور رسیدن به این اطمینان، كار ساخت دستگاه شبيه ساز سيستم  پالس جت در دستور كار قرار گرفت كه بعد از بررسی های اولیه با همت همکاران ما در امور تعمیرات مکانیک اين دستگاه دقيقا شبيه به سيستم اصلي پالس جت ساخته و به بهر ه برداری رسید. وی ادامه داد: با ساخت این دستگاه کمک به فراهم شدن شرایط تست و استفاده از دیافراگم ساخت داخل میسر گردید که کمک شایانی به رفع عیب و راه اندازی سیستم پالس جت با وجود تحریم های  و کمبودها و محدودیت های متعددی که جهت تامین لوازم یدکی اصلی وجود دارد خواهد کرد. ضمنا با اين دستگاه، تست عملکرد مجموعه ولو و نیاز به سرویس قبل از دمونتاژ نیز قابل انجام می باشد که جهت تسریع در کار و کاهش زمان و هزینه ها، تاثیر گذار است.
مهندس سیستانی نیا ضمن اشاره به اهمیت مدّ نظر قرار دادن اقتصاد مقاومتی  و بهره گیری از توان متخصصان نیروگاه کرمان گفت: ساخت این دستگاه شبیه ساز داخلی که به لحاظ اقتصادی مبلغ ریالی هنگفتی را از دوش منابع مالی شرکت بر داشته است موجبات استفاده از محصولات ساخت داخل و البته باکیفیت را نیز فراهم نموده  و این مهم محقق نمی شد مگر با تلاش و کوشش بی منت تمامی همکاران پر تلاش دست اندر کار. خداوند متعال را شاکریم که توانستیم یکبار دیگر افتخار خدمت به صنعت پر افتخار صنعت برق نیروگاهی را داشته باشیم و در راه خدمت رسانی به مردم ، سرافراز و سربلند باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق کرمان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق کرمان

    شرکت مدیریت تولید برق کرمان

    شرکت مدیریت تولید برق کرمان یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات