بازدید مدیر عامل محترم شرکت مدیریت توسعه انرژی تامین از مراحل تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲ نیروگاه طوس

بازدید مدیر عامل محترم شرکت مدیریت توسعه انرژی تامین از مراحل تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲ نیروگاه طوس

مهندس نفیعی،مدیر عامل محترم شرکت مدیریت توسعه انرژی تامین به همراه مهندس زاهد مدیر عامل محترم شرکت افق تامین انرژی طوس و هیئت همراه از روند مراحل انجام تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲ بازدید و از نزدیک با فعالیتهای امورهای مختلف آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس، در ابتدای حضور مهندس نفیعی در نیروگاه طوس، جلسه مشترک فنی با مدیر عامل محترم نیروگاه و جمعی از مدیران، برگزار گردید. در این جلسه به بررسی پیشرفت انجام فعالیتهای امورها در این تعمیرات پرداخته و مسائل و موارد مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از این جلسه ایشان به همراه آقای مهندس افخمی مصطفوی، مدیر عامل محترم نیروگاه طوس و مدیران امور، بازدیدی از فعالیت پرسنل در تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲ انجام دادند.

پس از این بازدید با توجه به ضرورت بررسی مسائل مختلف همکاران در زمینه های مختلف جلسه ای با حضور مدیر عامل محترم و مدیران امور و نماینده کارکنان برگزار گردید. مهندس نفیعی در این جلسه با تقدیر از زحمات و خدمات همه کارکنان شرکت در امورها و قسمت های مختلف خاطر نشان کردند: با توجه به اهمیت صنعت برق در کشور و نیاز همه آحاد جامعه به این انرژی مهم، بدون تردید انجام فعالیتهای شما می تواند نقش مهمی را در خدمت رسانی در جامعه ایفا نماید. ایشان همچنین بر رفع نیازهای مادی و معنوی همکاران تاکید نمودند و برطرف نمودن این نیازها را از اولویت های خود دانستند. در ادامه این جلسه تعدادی از مدیران امور و نماینده کارکنان شرکت با تشکر از برگزاری این جلسه به بیان مسائل مهم و مختلف در خصوص کارکنان پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق طوس

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات