پاسخگویی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز به سئوالات مردمی در سامانه سامد

پاسخگویی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز به سئوالات مردمی در سامانه سامد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با عنایت به 8-4 نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد ، مبنی بر ضرورت حضور استاندار محترم به همراه مدیران ذیربط استان در محل سامانه سامد استانداری البرز به منظور پاسخگویی مستقیم با مردم ، مهندس صفایی فر مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز روز پنج شنبه 23 دیماه با حضور در سامانه سامد استانداری البرز بصورت آنلاین پاسخگوی سئوالات مردمی در حوزه ادره کل راه و شهرسازی استان البرز بودند .

یکی ازمجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی 111 می باشد که همه آحاد ملت ایران، در هر جای میهن اسلامی عزیزمان می توانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود از دولت را با آن مطرح کنند. در واقع هدف از راه اندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه های اجرایی است.

اپراتورهای پاسخگوی مردم در سامانه تلفنی 111 با فراگرفتن آموزش های تخصصی گوناگون، در حیطه های مختلف ارتباطی و محتوایی و نیز اشراف کامل به شرح وظایف و عملکرد دستگاه های اجرایی کشور، مشاورانی مطمئن برای راهنمایی مردم در جهت پیگیری مطالب مورد نظر خود هستند.

به منظور نظم دهی به انبوه تماس های تلفنی با سامانه تلفنی 111 تماس گیرندگان ملزم به بیان کد ملی( پس از آنکه صدای ضبط شده سامانه آن را از تماس گیرنده درخواست کرد) می باشند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات