شیفت کاری سامانه 137 در ایام بارندگی و برودت هوا تغییر می کند
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: این مرکز در حال حاضر در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر از ساعت 7:30 الی 22 شب مشغول به کار و آماده پاسخگویی و پیگیری درخواست های شهروندان است.
وی گفت: در روزهای بارندگی فصلی، شیفت کاری این سامانه تغییر کرده و کارشناسان سامانه 137 درسه نوبت کاری، به صورت 24 ساعته پاسخگوی تماس ها بوده و پیام های شهروندان را پس از دسته بندی به واحد های مربوطه ارسال و تا حصول نتیجه آن ها را پیگیری می نمایند.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات