شیفت کاری سامانه 137 در ایام بارندگی و برودت هوا تغییر می کند

شیفت کاری سامانه 137 در ایام بارندگی و برودت هوا تغییر می کند

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: این مرکز در حال حاضر در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر از ساعت 7:30 الی 22 شب مشغول به کار و آماده پاسخگویی و پیگیری درخواست های شهروندان است.

وی گفت: در روزهای بارندگی فصلی، شیفت کاری این سامانه تغییر کرده و کارشناسان سامانه 137 درسه نوبت کاری، به صورت 24 ساعته پاسخگوی تماس ها بوده و پیام های شهروندان را پس از دسته بندی به واحد های مربوطه ارسال و تا حصول نتیجه آن ها را پیگیری می نمایند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات