مهندس منصوری معاون اداری و مالی شهرداری زرند:شهروندان از ابتدای آذر عوارض خودروی خود را در دفاتر پیشخوان دولت پرداخت كنند .

مهندس منصوری معاون اداری و مالی شهرداری زرند:شهروندان از ابتدای آذر عوارض خودروی خود را در دفاتر پیشخوان دولت پرداخت كنند .

مهندس محمد منصوری معاون اداری و مالی شهرداری زرند از امکان پرداخت عوارض خودرو در دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و گفت: این طرح به زودی در شهرداری زرند اجرائی خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند معاون اداری و مالی شهرداری زرندراه اندازی این سیستم را در راستای تحقق شهر الکترونیک دانست و اظهار داشت: سرعت بخشیدن به روند گردش کار در حوزه مدیریت درآمد ، جلوگیری از سفرهای غیرضروری و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها برای شهروندان‌ از دلایل اجرای این طرح می باشد .

محمد منصوری به نقش دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهر اشاره کرد وافزود:از انجائی که لزوم هرگونه عملیات خرید و فروش داشتن برگ عوارض خودروی شهرداری می باشد به جهت سهولت دسترسی شهروندان این عزیزان می توانند عوارض خودرو خود را از طریق دفاتر پیشخوان دولت پرداخت و برچسب سالانه دریافت نمایند .

معاون اداری ومالی شهرداری با اعلام اینکه با اجرای این طرح که از اول آذر ماه اجرائی خواهد شد هیچ گونه تخفیف برای فیش ها در نظر گرفته نخواهد شدگفت:شهروندان می توانند با مراجعه به دفتر پیشخوان موحد نیا در ابتدای خیابان توکلی از این خدمات بهره مند شوند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات