اولین دوره «اخلاق کاربردی» برای مدیران شرکت برق منطقه‌ای خراسان برگزار شد

اولین دوره «اخلاق کاربردی» برای مدیران شرکت برق منطقه‌ای خراسان برگزار شد

اولین دوره «اخلاق کاربردی» برای مدیران شرکت برق منطقه‌ای خراسان با حضور معاونین، مشاورین، مجریان و مدیران شرکت برق منطقه‌ای خراسان در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خراسان ، مهندس رضا ریاحی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان، با اشاره به برگزاری اولین دوره‌ اخلاق کاربردی در این شرکت اظهارکرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین دانشگاه علوم اسلامی رضوی و شرکت برق منطقه‌ای خراسان منعقد شده، با توجه به اهمیت و ضرورت استفاده از مفاهیم فرهنگ قرآنی و آموزه‌های دینی در فعالیت‌های شرکت، مقرر شد تا در زمینه مفاهیم قرآنی، سبک زندگی اسلامی و درونی ساختن فرهنگ دینی برای تمام کارکنان شرکت برق در همه سطوح برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، فرآهم آوردن زمینه مشارکت فعال کارکنان شرکت در راستای انس با قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع)، تامین نیازها و بارورسازی فکری با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی و معارف دینی اهل بیت(ع)، ارتقای کیفیت کاری و زندگی اجتماعی و شخصی کارکنان و بازخوردگیری طرفین از شیوه صحیح اجرای تفاهم‌نامه و ارائه گزارش در خصوص پیشرفت ملموس طرح، از اصلی‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

شایان ذکر است در اولین دوره اخلاق کاربردی حجت‌الاسلام تولایی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم پیرامون رزق حلال مسائلی را بیان کرد.

گفتنی است پیرو تاکید مهندس ریاحی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان، این دوره در 12 ساعت برای کلیه همکاران برگزار خواهد شد که اولین دوره آن ویژه مدیران شرکت در حال برگزاری است.

/ لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خراسان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خراسان

    شرکت برق منطقه ای خراسان

    شرکت برق منطقه ای خراسان یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات