مرکز نیکوکاری نورامید شرکت توزیع نیروی برق لرستان افتتاح شد.

مرکز نیکوکاری نورامید شرکت توزیع نیروی برق لرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان، این مرکز نیکوکاری همزمان با افتتاح 40 مرکز نیکوکاری دیگر در سطح استان، چهارشنبه شب با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان و مدیر کل کمیته امداد استان و هیئت همراه و جمعی از مدیران ستادی و شهرستانی شرکت توزیع برق استان در محل ستاد شرکت در خرم آباد افتتاح شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان در این آیین گفت: شرکت توزیع نیروی برق لرستان به واسطه مسوولیت اجتماعی خود در همه نقاط استان فعالیت داشته و با همت و تلاش شبانه روزی توانسته است 98 درصد از سطح استان را برقرسانی کند.

مهندس فریدون خودنیا افزود: برق رسانی روستایی در سطح استان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و نیروهای این شرکت در سطح استان برای خدمات رسانی به هم استانی ها در تلاش هستند.

وی تصریح کرد: شرکت توزیع برق لرستان با حمایت های توانیر توانسته است طرح قبض سبز را با هدف حذف قبوض کاغذی در سطح استان اجرایی کند که از محل فواید این طرح و با همکاری کمیته امداد استان توانسته ایم حدود چهارهزار بسته لوازم التحریر را پس از تهیه در اختیار دانش اموزان کم بضاعت و استثنایی سطح استان قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به برون سپاری برخی امور این شرکت اظهار داشت: در این خصوص نیز توانسته ایم اقدامات موثر و خوبی را اجرایی کنیم که در این راستا با حضور در محلات و کانون ها ی هدف می توانیم به خدمات رسانی بیشتری بپردازیم.

مهندس خودنیا، مرکز نیکوکاری نور امید را محلی برای انسجام بخشی کمک های مردمی و خدمات رسانی و کمک های نیروهای این شرکت دانست و افزود: امیدواریم با همکاری همه پرسنل و همفکری نیروهای خدوم کمیته امداد استان در راستای مسوولیت اجتماعی شرکت توزیع برق استان گام های موثری را برداریم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان نیز در این آیین با اشاره به گستره خدمات رسانی مرکز نیکوکاری نورامید در 13 مدیریت برق در سطح استان گفت: با راه اندازی این مرکز 1600 نفر از پرسنل خدوم برق استان به خانواده نیکوکاری و حامیان امداد پیوسته اند.

محمدی فارسانی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سال جاری 55 مرکز نیکوکاری در سطح استان راه اندازی می شود که ثمره ایجاد آن ایجاد شبکه گستره نیکوکاری و گسترش امور خیر در سطح استان است.

عضو هیات مدیره و رییس کمیته امداد امام خیمنی (ره) کشور نیز ضمن تقدیر از خدمات گسترده شرکت توزیع نیروی برق در سطح استان لرستان اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق در سطح لرستان توانسته است خدمات شایانی را به مردم ارائه دهد.

سید مرتضی بختیاری افزود: امروز برق رسانی به مناطق مختلف کشور از امور با ارزش و با ثواب است که کارکنان این شرکت توانسته اند با حضور در نقاط مختلف استان، ضمن خدمات رسانی به مردم زمینه پاداش اخروی را فراهم کنند.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: راه اندازی مرکز نیکوکاری نورامید در این شرکت زمینه حضور مستمر و فعال کارکنان این شرکت در کارهای عامه پسند را فراهم کرده تا در کنار وظیفه ذاتی شرکت توزیع برق در استان، مسوولیت اجتماعی این شرکت نیز تکمیل شود.

در پایان این آیین، ضمن افتتاح دفتر مرکز نیکوکاری نورامید در شرکت توزیع برق لرستان، با اهدای لوح تقدیر توسط آقای سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به مهندس خودنیا مدیر عامل شرکت توزیع برق، آقای  مهدی حیدری زاد مدیر دفتر حراست شرکت  و آقای سعید دولتشاه سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت  به پاس زحمات و تلاش های فراوانی که در زمینه افتتاح و بثمر نشستن این امر خدا پسندانه داشته اند قدردانی بعمل آمد؛ این مرکز به مدیریت مهدی حیدری زاد در محل ستاد شرکت توزیع برق استان لرستان به صورت رسمی آغاز بکار کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات