قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: مطالبات بیش از 135 میلیارد تومانی شرکت توزیع نیروی برق استان از مشترکین برق

» " به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " دکتر نادر جانی پور " در نشست وصول مطالبات این شرکت در یاسوج گفت: مطالبات این شرکت از مشترکین خود رقم بالایی بوده که تلاش ها برای وصولی این مطالبات بایستی دوچندان تر از گذشته شود.

وی با تاکید براینکه هیچ بهانه ای برای وصولی مطالبات از مشترکین برق در این استان از سوی همکارانش پذیرفته نیست، اظهارداشت: درصد وصولی مطالبات در تمامی نواحی باید شدت بیشتری بخود بگیرد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیشترین مطالبات این شرکت با رقم 51 میلیارد و 700 میلیون تومان مربوط به تعرفه عمومی یا همان دستگاههای دولتی بوده که درصدی معادل 38 و 15 صدم درصد مطالبات را بخود اختصاص داده است.

جانی پور با تشریح میزان مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین خود، خاطرنشان کرد: شرکت های صنعتی با بدهی 28 میلیارد و 100 میلیون تومانی به این شرکت در رتبه دوم قرار دارد.

وی گفت: در این تعرفه، شرکت نفت گچساران با بدهی بیش از 20 میلیارد تومان بالاترین بدهی را بخود اختصاص داده است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه مشترکین خانگی با بدهی 26 میلیارد و 300 میلیون تومانی در جایگاه سومین بدهکار به شرکت توزیع نیروی برق استان قرار دارد، یادآورشد: تعرفه سایر مصارف با 24 میلیارد و 700 میلیون تومان در رتبه چهارمین بدهکار به این شرکت است.

جانی پور افزود: تعرفه کشاورزی با چهار میلیارد و 600 میلیون تومان درصد آخرین بدهکار شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بحساب می رود.

وی بالاترین رقم بدهی میلیاردی در تعرفه عمومی یا دستگاههای دولتی استان را مربوط به شرکت آب و فاضلاب دانست و اظهار امیدواری کرد این شرکت در آینده نزدیک بدهی خود را پرداخت کند.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین برق در این استان را 259 هزار و 665 مشترک عنوان و ادامه داد: بیشترین مشترک برق در این استان مشترک خانگی با تعداد 215 هزار تعرفه است.

جانی پور گفت: تعرفه سایر مصارف یا تجاری هم با 27 هزار و 104 تعرفه در رتبه دوم مشترکین برق این استان قرار دارند که البته نسبت به تعرفه ها بعد از تعرفه خانگی در رشد خرید بالاتری قرار دارد.

این استان دانشگاه باتشریح آخرین وضعیت آماری مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: تعرفه عمومی یا همان دستگاههای اداری با 12 هزار و 105 اشتراک برق با داشتن بیشترین بدهی یعنی 51 میلیارد و 700 میلیون تومان به شرکت توزیع نیروی برق این استان در رتبه سوم مشترکین برق است.

وی افزود: تعرفه روشنایی معابر با سه هزار و 224 اشتراک، تعرفه کشاورزی با تعداد 2 هزار و 965 اشتراک، تعرفه صنعتی با هزار و 330 اشتراک و تعرفه آزاد با هزار و 22 اشتراک در رده های بعدی مشترکین برق هستند.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که وصولی مطالبات از تمامی مشترکین برق در این استان باید با تعامل اخلاق مدارانه و سرعت بخشی به وصول مطالبات انجام گیرد.


لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات