کلنگ مسکن مهر در ابهر به زمین زده شد

کلنگ مسکن مهر در ابهر به زمین زده شد

www.BanaNews.irوزیر مسکن و شهرسازی پیاده کردن گفتمان حضرت امام(ره) در ارتباط با مقوله مسکن‌دار شدن را هدف و آرمان دولت عنوان کرد و بر لزوم مسکن دار شدن آحاد مردم تاکید کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) نیکزاد در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ۶۰۰ واحدی مسکن مهر شهرستان ابهر دراستان زنجان افزود: با تداوم روند ساخت و احداث مسکن مهر امید است شاهد حل معضل مسکن تا پایان سال ۱۳۹۲ باشیم و بر این باوریم که در عرصه اقتصادی با رشد و توسعه اقتصاد حرفی در عرصه‌های بین‌المللی برای گفتن داشته باشیم.

وی با اشاره به جایگاه استان زنجان در بحث مسکن مهر، از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت واگذاری تعداد ۱۰ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی مهر تا دو هفته دیگر به متقاضیان خبر داد.

وزیر مسکن و شهرسازی کشور با پرداختن به شایعات در ارتباط با قطع اعتبارات تخصیص یافته به واحدهای مسکن مهر ادامه داد: دولت خدمتگزار با تمام توان در راستای اجرای این طرح گام برمی‌دارد.در این مراسم استاندار زنجان نیز با بیان اینکه استان زنجان جزو استان‌های پیشرو در خصوص مسکن است، افزود: این برتری در سایه همت شورای مسکن استان در راستای رسیدگی جدی به مشکل مسکن حاصل شده است.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: این برتری را به عنوان یک وظیفه برای حل مشکل مسکن مردم استان می‌دانیم.

 

 

 

    نظرات