نشست هم اندیشی پروژه مسکن طرح اقدام ملی در شهرهای تابعه استان

نشست هم اندیشی پروژه مسکن طرح اقدام ملی در شهرهای تابعه استان


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، جلسه کمیته طرح اقدام ملی و تأمین مسکن با حضور آقایان: مهندس صبوری مديركل راه و شهرسازى , مهندس بلدی مدیرکل بنیاد استان , معاونین و کارشناسان دو اداره کل به منظور بررسی و تأمین زمین مورد نیاز شهرهای کهک, جعفریه, قنوات, دستجرد در محل سالن جلسات بنیاد مسکن تشکیل گردید.
در ابتــدا مهندس صبوری مدیرکل را ه و شهرسازی گزارشی از وضعیت ثبت نام متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی (آباد) ارائه نمود.
ایشان گفت: با توجه به استقبال بی نظیر مردم ظرفیت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهر قم , و شهرهای تابعه تکمیل شده است. و مراحل بعدی نیز به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
در ادامه مهندس بلدی مدیر کل بنیاد مسکن استان با ارائه گزارشی از وضعیت ساخت و ساز در استان قم گفت: تعامل بسیار مناسبی میان دو اداره کل , درخصوص برنامه ریزی و اجرای مسکن اقدام ملی وجود دارد. ایشان با اشاره به ظرفیتهای اجرایی و فنی بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن استان آمادگی دارد که در طرح مسکن ورود کرده و عملیات اجرایی را با سرعت و کیفیت مناسب انجام دهد.
همچنين در این جلسه در مورد ساخت مسكن در سطح استان نيز مســائلى مطرح و مقرر شــد نشســتى تخصصى با حضور مديران، معاونين و كارشناسان دو دستگاه تشكيل، تا نسبت به همكارى و تعامل آنها با يكديگر، اقدام هاى لازم صورت پذيرد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات