دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با مدیرکل راه و شهرسازی

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با مدیرکل راه و شهرسازی

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با مدیرکل راه و شهرسازی

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با مدیرکل راه و شهرسازی درخصوص بررسی مسایل جاری سازمان دیدار کرد.

میرمحمدسیدهاشمی، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ضمن تقدیر از حمایت های مدیرکل راه و شهرسازی از برنامه های هیات مدیره سازمان گفت: هیات مدیره سازمان در راستای ارایه خدمت به جامعه مهندسی خواستار حمایت و همراهی بیش از پیش دستگاه های نظارتی از اهداف تدوین شده می باشند.

سیدهاشمی ادامه داد: درصدد انجام تمامی امور در سازمان نظام مهندسی بصورت الکترونیکی هستیم و ارتقای کیفیت طراحی، بررسی، نظارت و اجرا در پروژه های ساختمانی یکی از اهداف اصلی و مهم هیات مدیره می باشد.

وی همچنین از دفاتر فنی و مهندسی بعنوان یکی از ارکان موثر در ارتقای کیفیت ساخت و ساز یاد کرد و گفت: دفاتر فنی درواقع تبلور و نمود کلی اعضای سازمان می باشند و احیای قانونمند دفاتر و در جهت رشد و ارتقای کیفیت ساخت و ساز موثر خواهد بود.

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به آغاز فعالیت هیات رییسه سازمان در سال دوم دوره هشتم، گفت: لازمه ارایه خدمات شایسته به مردم و ارتقای سازمان، همدلی در بین اعضای هیات مدیره و سازمان است و باید سعی شود در این راستا گام های سازنده ای برداشته شود.

حیدری همچنین با اشاره به نقش اخلاق در جامعه گفت: باید بعنوان منتخبان جمع کثیری از تحصیل کردگان در سطح جامعه، الگوی مناسبی برای آیندگان باشیم.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی در تمامی زمینه های فنی و مهندسی و ارتقای جایگاه مهندسان حمایت ویژه ای از سازمان نظام مهندسی خواهد کرد و باید اعضای سازمان نیز در زمینه طراحی، نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل یک انجمن در شهر اردبیل می باشد

      نظرات