اعضای هیات مدیره سازمان با شهردار اردبیل دیدار کردند

اعضای هیات مدیره سازمان با شهردار اردبیل دیدار کردند

اعضای هیات مدیره سازمان با شهردار اردبیل دیدار کردند

اعضای هیات مدیره سازمان با شهردار اردبیل دیدار کردند

اعضای هیات مدیره سازمان با شهردار اردبیل دیدار کردند

اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل درخصوص بررسی و گسترش همکاری های مشترک با شهردار اردبیل دیدار کردند.

میرمحمدسیدهاشمی، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل شهرداری اردبیل را نماد واقعی سخت کوشی و تلاش عنوان کرد و افزود: حوزه شهری یکی از مهمترین بخش های یک جامعه محسوب می شود و توجه و اهتمام ویژه به ارتقای فرهنگ شهروندی یکی از نکات بارز مدیران شهری باید باشد که در شهرداری اردبیل به نحو مطلوب به آن پرداخته شده است.

سیدهاشمی گفت: نگرش مدیریتی در حوزه شهری از سوی شهرداری اردبیل متفاوت شده و این تغییر نگرش و به نوعی ریسک مدیریتی باید مورد تقدیر قرار گیرد.

وی افزود: باید همه مدیران و مسئولان استان در راستای ارایه خدمات شایسته به مردم تلاش کنند و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل نیز در تمامی زمینه های مشترک بخصوص بخش فنی و مهندسی و فرهنگی آماده همکاری با شهرداری اردبیل می باشد.

سیدهاشمی ادامه داد: باتوجه به تسهیل شرایط الکترونیکی و نرم افزاری سازمان و شهرداری انتظار داریم زمینه همکاری مشترک وسیع بین این دو سازمان در جهت حذف بروکراسی های زاید اداری،تقلیل اشتباه و همچنین نظارت صحیح که موجب افزایش کیفیت ارایه خدمات شود، بیش از پیش فراهم گردد.

حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل نیز ضمن تبریک به هیات رییسه جدید سازمان گزارشی از اقدامات شهرداری را ارایه کرد و گفت: شهرداری اردبیل با ارایه کارهای فرهنگی و اجتماعی به دنبال ارتقای سلامت عمومی می باشد و تمامی برنامه های شهرداری بر این مبنا تنظیم گردیده است.

لطف اللهیان گفت: توسعه خدمات عمرانی بخشی از کارهای شهرداری است و در مدت اریه خدمت به مردم همواره به مسائل فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه داشته ایم و مدیریت این امر بلحاظ چند وجهی بودن پیچیده است.

وی ادامه داد: ارتباطات گسترده ای مابین سازمان نظام مهندسی و شهرداری می تواند برقرار شود و شهرداری آماده گسترش این ارتباطات می باشد تا خدمات ارایه شده به مردم اثربخشی بیشتری داشته باشد.

علیرضا غریبی، رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: حداکثر تلاش خود را به کار خواهیم بست تا ارتباط بین سازمان و شهرداری بیش از پیش نزدیکتر شده و گسترش باید.

غریبی افزود: ارتباط بین نظام مهندسی و مدیریت شهری یک اصل است و این ارتباط باید با شورای اسلامی شهر گسترش یابد.

در ادامه هر یک از اعضای هیات مدیره در راستای هویت شهری، ارایه کارهای زیربنایی و فرهنگی، توجه به نما و سیما و منظر شهری و ارتقای کیفیت ساخت و ساز بحث و گفت و گو کرده و آمادگی سازمان نظام مهندسی ساختمان را در همکاری موثر با شهرداری اعلام داشتند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل یک انجمن در شهر اردبیل می باشد

      نظرات