همایش تقدیر از تعاونی‌های برتر مسکن مهر در اصفهان

همایش تقدیر از تعاونی‌های برتر مسکن مهر در اصفهان

www.BanaNews.irهمایش تقدیر از تعاونی‌های برتر مسکن مهر در اصفهان برگزار شد. در این همایش، از مجموع ۳۰۹ تعاونی،۲۲ تعاونی برتر مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدیر کل تعاونی مسکن استان اصفهان درخصوص معیارهای انتخاب تعاونی‌های برتر گفت: انجام پروژه با حداقل هزینه، در حداقل زمان با کیفیت برتر و انجام بهتر دستورالعمل‌های دولت، ملاک این ارزیابی بوده است.

حامدیان در ادامه طرح مسکن مهر را تعمیم تجربه تعاونی‌های مسکن کارمندی و کارگری به کل جامعه دانست و افزود: با این طرح، ۳۰۳ هزار واحد مسکن در استان ساخته می‌شود که اگر این کار جمعی در تعاونی‌ها صورت نگرفته بود بسیاری از کارمندان و کارگران و اقشار ضعیف جامعه شاید هرگز صاحبخانه نمی‌شدند. وی تاثیر انجام طرح مسکن مهر را بر تعدیل و شکست قیمت خانه و زمین، مثبت قلمداد کرد و گفت:«این طرح باعث جلوگیری از بورس بازی در حوزه مسکن و زمین شد.»

معاون عمرانی استاندار نیز با اشاره به افتتاح همزمان۲۲ هزار واحد مسکن مهر در اصفهان، این استان را در این زمینه رکورددار دانست و از ثبت‌نام متقاضی‌های جدید برای مسکن مهر در هر سه ماه یکبار خبر داد. «صمصام شریعت» در خصوص استفاده از مصالح برای ساخت این مسکن‌ها گفت: در ساخت و سازها، مقررات ایمنی با نظارت مسوولان و اداره تعاون و نظام مهندسی رعایت شده و به جز یکی دو مورد استثنا در بقیه ساختمان‌ها مصالحی با کیفیت به کار رفته است. وی در این زمینه افزود: پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها با افزایش قیمت آجر روبه‌رو بودیم که این مساله باعث شد از مواد ارزانتر که علاوه بر عایق بودن، مقرون به صرفه هم باشند استفاده شود.

 

 

    نظرات