یازدهمین نشست شورای راهبری و توسعه مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست، با حضور معاونان سازمان برگزارشد

یازدهمین نشست شورای راهبری و توسعه مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست، با حضور معاونان سازمان برگزارشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، یازدهمین نشست شورای راهبری و توسعه مدیریت، با حضور معاونان این سازمان برگزارشد. در ابتدای این جلسه، علی اصغر دانشیان، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امورمجلس سازمان حفاظت محیط زیست به تشریح عملکرد سازمان در سال گذشته پرداخت و گفت: موفقیت سازمان در جشنواره شهید رجایی اتفاقی نبود، سال ۹۷ سازمان نسبت به سال قبل ۳۳ درصد رشد داشته که نتیجه تلاش کارکنان و مدیران این سازمان است و تلاش می کنیم در سال ۹۸ هم رشد مناسب‌تری داشته باشیم.

در ادامه این جلسه، در خصوص وضعیت کارکنان سازمان و تعداد آنان بحث شد، زیرا طبق تکلیف برنامه ششم توسعه سازمان های دولتی مکلف به کاهش نیروی انسانی خود هستند. در این خصوص، کیومرث کلانتری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان، گفت: با توجه به افزایش مناطق حفاظت شده و وظایف سازمان محیط زیست، تعداد کارکنان و محیط بانان  در حال حاضر هم با کمبود جدی مواجه است و کارکنان و محیط بانان سازمان، هم اکنون نیز در شرایط نامطلوبی انجام وظیفه می کنند؛ برخی از آنها حتی یک روز مرخصی هم ندارند و مزایایی هم به آنها تعلق نمی گیرد.

در این نشست، امیر زند پازندی، رئیس مرکز برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات،بازرسی و مدیریت عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: در حال حاضر و با توجه به آمار و ارقام، سازمان حفاظت محیط زیست با پرسنلی کمتر از ظرفیت واقعی خود مشغول به کار و فعالیت است.

پازندی در ادامه افزود: امید است با تصویب سند برنامه نیروی انسانی سازمان حفاظت محیط زیست و جذب نیروی انسانی متخصص و کارآمد، زیر ساخت های لازم برای اعتلای محیط زیست کشورمان در سند ۱۴۰۴ و با هدف ایجاد محیط زیست مطلوب‌تر، بیش از پیش فراهم شود.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات