شهردار در دیدار با دادستان جدید میانه: نام نیک شما در مجموعه قضایی شهرستان مایه امیدواری است

شهردار در دیدار با دادستان جدید میانه: نام نیک شما در مجموعه قضایی شهرستان مایه امیدواری است

در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با دادستان جدید میانه؛

شهردار: نام نیک شما در مجموعه قضایی شهرستان مایه امیدواری است

didare dadsetan mahmoodiyan 28 ABABN 98 1

شهردار میانه همراه با رییس و اعضای شورای اسلامی شهر با دادستان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میانه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میانه: در این دیدار که در پی انتصاب آقای محمود محمودیان به سمت دادستان میانه صورت گرفت، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میانه با تبریک انتصاب وی به این سمت برای هرگونه همکاری و تعامل سازنده با دستگاه قضایی شهرستان در راستای برقراری نظم و انضباط اجتماعی و حفظ و حراست از اموال و دارایی های عمومی اعلام آمادگی کردند.

شهردار میانه خطاب به دادستان میانه گفت: حسن شهرت و نام نیک شما در مجموعه قضایی شهرستان مایه امیدواری به تاثیرات مثبت و سازنده در این دستگاه خطیر است و ما امیدواریم در دوران مسئولیت شما شاهد اثرات خیر این انتخاب شایسته باشیم.

محمود علیلو رییس و اعضای شورای اسلامی شهر میانه نیز هر کدام طی سخنان کوتاهی با تبریک انتخاب بجا و شایسته محمودیان به سمت دادستان میانه برای وی آرزوی توفیق و سربلندی نموده و تاکید کردند؛ مجموعه مدیریت شهری نیازمند تعامل نزدیک و تنگاتنگ با دستگاه قضایی برای پاسداری از حقوق عامه مردم است و با شناختی که از شما داریم یقینا این امر با جدیت و قدرت بیشتری محقق خواهد شد.

دادستان میانه با قدردانی از زحمات و تلاش های شهرداری و شورای اسلامی شهر میانه در راستای عمران و آبادانی شهر گفت: اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خادمان مردم هر کمکی که در جهت حمایت و همراهی مدیریت شهری لازم باشد دریغ نخواهم کرد.

محمودیان تاکید کرد: مسئولیت ها امانت های الهی در دستان ماست و اگر توفیق یابیم که در دوره مسئولیت خود کمترین خدمتی به مردم بکنیم یقینا توشه ای برای آخرت خودمان خواهد بود.

didare dadsetan mahmoodiyan 28 ABABN 98 4

didare dadsetan mahmoodiyan 28 ABABN 98 4

didare dadsetan mahmoodiyan 28 ABABN 98 4

لینک اصل خبر در سایت شهرداری میانه

    منبع خبر

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه یک شهرداری در شهر میانه می باشد

      نظرات