اقدامات جدید برای رفع نیازهای فرهنگی و ورزشی اهالی فین

اقدامات جدید برای رفع نیازهای فرهنگی و ورزشی اهالی فین

سعید ابریشمی‌راد در نشست رسمی شورای اسلامی شهر کاشان، که با حضور معتمدین ناحیه فین برگزار شد، گفت: مدیریت شهری برای فهم بهتر مشکلات نواحی و محلات، مجالس مشورتی تشکیل داده تا به سطح توازن خدمات متناسب با نیازهای هر ناحیه بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا بهترین زمان مشخص کردن پروژه‌های مورد نیاز، همین زمان تنظیم بودجه است که نظرات معتمدین در خصوص محور فین می‌تواند کمک شایانی به ما کند.

شهردار کاشان با تأکید بر برداشتن گام های مثبت و بزرگ در مسیر رفع نیازهای اهالی فین عنوان کرد: در دو سال اخیر تلاش‌های زیادی برای تملک زمین‌های دولتی به منظور کاربری‌های مورد نظر صرف شد که خوشبختانه امروز این امر محقق شده است.

ابریشمی راد با بیان اینکه به زودی شاهد عملیاتی شدن اتفاقات جدید برای رفع نیازهای فرهنگی و ورزشی اهالی ناحیه فین خواهیم بود گفت: به عنوان نمونه در خصوص باغ فیروزی، صحبت‌های لازم با سرمایه گذار صورت گرفته تا این مکان را متناسب با یک باغ ایرانی طراحی و در دسترس عموم قرار دهد.

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود با انجام اقدامات در محور فین، تا سال آینده دیگر دغدغه سرانه فرهنگی و ورزشی در این ناحیه وجود نداشته باشد
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات