شنبه ۴ آبان ۹۸

شنبه ۴ آبان ۹۸

دستورکار جلسه:

بررسی نامه های واصله

مذاکرات جلسه: آقای صفری رئیس شورا ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) را تسلیت گفت . سپس آقای کیوان درخشانی سرمایه گذار پاساژ آفتاب درخشان در خصوص مشکلات پروژه اظهار داشت که علی رغم نامه نگاری و پیگیری های فراوان، وضعیت مشارکتی سرمایه گذار و شهرداری در پاساژ آفتاب درخشان نامشخص و به نتیجه نرسیده است. او همچنین خواستار تعیین تکلیف وضعیت پاساژ و رفع مشکلات موجود شد و جهت رسیدن به نتیجه پیشنهاد داد: اجاره واحدهای سهم آفتاب درخشان بصورت بسته ای از طریق مزایده به یک شرکت معرفی نماینده تام الإختیار شهرداری و شورای اسلامی با تأیید شورای اسلامی شهر-ارجاع مصوبات هیأت مدیره به شورای اسلامی شهر جهت تأیید نهایی- تغییر کاربری موقت پارکینگ ها راهکار هزینه های پس از بهره برداری. در ادامه جمعی از کارگران فضای سبز که مدت قرارداد کار آنها با پیمانکار مربوطه از ۹۸/۸/۱ خاتمه یافته بود در جلسه حضور یافته و درخواست داشتند که همانند سالهای قبل کسانی که بالای ۱۵ تا ۲۰ سال سابقه کار در فضای سبز را دارند بتوانند کماکان با شهرداری همکاری داشته و در کار شاخه تکانی و برف روبی و … از آنها استفاده شود. در پایان، نامه های ارسالی به شورا مطرح شد که پس از بحث و بررسی و تبادل نظر میان اعضاء تصمیمات زیر اتخاذ گردید.

مصوبات:

نامه شماره ۲۵/۶۳۵۴/۱/۶۵۲۱ – ۹۸/۷/۱۵ فرمانداری در خصوص اعتراض به بندهای ۴ و ۹ و ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ مصوبات جلسه شماره ۱۱ ۹۸/۷/۲ این شورا بررسی و اعضاء به شرح زیر اعلام نظر نمودند.

الف-صورتجلسه کمیسیون معاملات شماره ۳۱۳۷۷ ۹۸/۵/۳ موضوع بند ۴ از مصوبات جلسه شماره ۱۱ ۹۸/۷/۲ شورا بررسی و اعضاء با نظر کمیته انطباق مصوبات موافقت نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر بانه

    منبع خبر

    شورای شهر بانه

    شورای شهر بانه یک شورای شهر در شهر بانه می باشد

      نظرات