بازبینی و رفع نقص پمپ های تخلیه آب و حفر چاه جذبی در منطقه یک

بازبینی و رفع نقص پمپ های تخلیه آب و حفر چاه جذبی در منطقه یک

اقدامات شهرداری منطقه یک برای دفع آب‌های سطحی در زمان بارندگی

شهردار منطقه یک شهر کرمان، از انجام اقدامات مختلف این منطقه، برای دفع آب‌های سطحی در زمان بارندگی خبر داد.

رضا خیاط‌زاده در گفت‌وگو با کرمان آنلاین، از اتمام و بهره‌برداری از حوضچه جمع‌آوری آبهای سطحی، پمپاژ و انتقال از طریق لوله‌های نصب شده به دریاچه دفع آبهای سطحی در بزرگراه امام رضا (ع) و و دفع کامل آب‌های سطحی در زمان بارندگی تقاطع شهید باهنر (محدوده بولوار شهدای خانوک )خبر داد.

وی گفت: از دیگر اقدامات این منطقه در جهت دفع آبهای سطحی در زمان بارندگی، لایه‌روبی جوی ها ، پاک سازی و لایه روبی کانال ها و پل های نصب شده بر روی جوی ها در ورودی معابر اصلی و فرعی، بازبینی و رفع نقص پمپ های تخلیه آب و حفر چاه جذبی است.

وی به بازبینی و رفع مسدود بودن ورودی چاه های جذبی موجود در معابر این منطقه نیز اشاره کرد و هدف از این اقدامات را ارائه خدمات بهینه و ارزنده به شهروندان و جلوگیری از آب گرفتگی معابر در زمان بارندگی های احتمالی و سهولت در عبور و مرور عنوان کرد.

خیاط‌زاده بارگیری خاک های حاصل از لایه روبی دریاچه دفع آب های سطحی در بزرگراه امام رضا (ع) و آماده سازی این محل جهت دفع آب‌های بزرگراه آیت الله خامنه ای، خیابان میرزا رضا کرمانی، میدان شهدا، بولوار شهید باهنر، بولوار شهدای خانوک، خیابان فتح آبادان و خیابان فیروز آباد را از دیگر اقدامات انجام شده در این خصوص عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات