چهارراه ولیعصر زرند زیباتر خواهد شد /گل كاری این چهارراه در دستور كار سازمان سیما ،منظر و فضای سبز

چهارراه ولیعصر زرند زیباتر خواهد شد /گل كاری این چهارراه در دستور كار سازمان سیما ،منظر و فضای سبز

مهندس عبدالله زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرنداز هرس و زیبا سازی درختان سطح شهر و حذف ترون های خشکیده سطح شهر خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس عبدالله زاده با اعلام اینکه در راستای فرم دهی و حذف شاخه های خشک وهمچنین حفظ زیبایی فضای سبز بلوارها ومیادین، عملیات هرس وجمع آوری ترون های خشکیده سطح شهر خبر دادو با اعلام این خبر گفت: حفظ زیبایی و جلو گیری از خشک شدن فضاهای سبز شهری یکی از مهم ترین اولویت ها و رسالت های این سازمان است.

مهندس عبدالله زاده با اعلام اینکه ترون ها و درختچه های کاشته شده در بلوارها و میادین سطح شهر هم جز فضاهای سبز شهری محسوب می شود تصریح کرد:یکی از دلایل حذف ترون های سطح شهر عمر بالا و افت زدگی این ترون ها می باشد.

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: پروژه‌های مختلفی به منظور بازپیرایی فضای سبز در سطح شهر در حال اجرا است که از جمله آنها عملیات جمع آوری و جابه جایی ترونهای چهارراه ولیعصر اشاره کرد.

وی تصریح کرد: عدم دید مناسب در راستگرد این چهارراه،کاهش تصادفات شهری ،زیبا سازی این مکان،نداشتن منظر زیبای شهری و...از دلایل مهم در خصوص حذف ترون های چهارراه ولیعصر می باشد .

مهندس احمد عبدالله زاده در پایان از عملیات گل کاری و زیبا سازی این بلوار طی یکماه آینده خبر داد و گفت: به زودی چندین نقطه دیگر از شهر زیبا سازی و گل کاری خواهد شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات