نمره موفق شهرداری یاسوج در بارش اولین برف پائیزی/ درخواست شهردار از شهروندان

نمره موفق شهرداری یاسوج در بارش اولین برف پائیزی/ درخواست شهردار از شهروندان

شهردار یاسوج گفت: با آمادگی نیروهای شهرداری علیرغم بارش برف در صبحگاه روز دوشنبه، هیچگونه مشکلی برای تردد بوجود نیامد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری یاسوج، دکتر نستهن مقدم بیان کرد: از ابتدای پائیز ستاد بحران شهرداری تشکیل شد و جلسات این ستاد برای شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز در ایام بارندگی ها، بصورت منظم برگزار شد.

وی گفت: با اعلام هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به شهر یاسوج، شب گذشته لایروبی جوب های بزرگ جهت جلوگیری از انسداد و ورود روان آب در معابر انجام گرفت، اظهار کرد: برف روبی نیز پس از ساعت ۵ بامداد و با بارش برف آغاز شد.

مقدم تاکید کرد: همزمان با شروع بارش برف در بامداد روز دوشنبه، عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر در 5 محور بصورت همزمان صورت گرفت.

نستهن مقدم گفت: با توجه به آمادگی کامل نیروهای شهرداری خوشبختانه لحظه ای برای عبور و مرور شهروندان مشکلی بوجود نیامد.

مقدم بیان کرد: یکی از دلایل گرفتگی کانال های عبور آب، رهاسازی زباله در جداول بخصوص توسط اصناف و میوه فروشان است که از شهروندان و اصناف گرامی درخواست داریم برای رفاه حال مردم و جلوگیری از ایجاد چنین مشکلاتی نسبت به اینچنین اقداماتی جدا خودداری کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه هنوز برگ درختان ریزش نکرده است، گفت: در برخی مناطق شهر به علت سنگین شدن شاخه درختان بر اثر بارش برف، شاهد شکستگی شاخه درختان بودیم و که این شاخ و برگ ها توسط نیروهای شهرداری بارگیری و منتقل شد.

شهردار یاسوج از شهروندان درخواست کرد تا همچون سال گذشته با نیروهای شهرداری همکاری کنند و بیان کرد: در ایام بارش برف شهروندان با تکاندن شاخه درختان محل زندگی خود علاوه بر همکاری با نیروهای شهرداری به حفظ ریه های سبز شهر کمک می کنند که سال گذشته نیز مشارکت ارزشمندی از سوی شهروندان یاسوجی در این زمینه شاهد بودیم.

مقدم با اشاره به فعالیت سامانه ۱۳۷، اظهار کرد: تیم های امدادی شهرداری یاسوج در مناطق مختلف شهری فعالیت دارند و شهروندان می توانند موارد و مشکلات را از طریق این سامانه به اطلاع شهرداری برسانند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات