پیام شهردار اراک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

پیام شهردار اراک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مهندس شفیعی شهردار اراک با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را گرامی داشته و تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:«هفته بسیج فرصتی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان بسیجی و تکریم شهدای گرانقدر انقلاب با آرمان‌ها و ارزش‌های موسس و معمار کبیر نهاد مردمی بسیج تجدید میثاق نماییم.

بسیج عصاره خوبی‌ها و فضیلت‌های ملت است.بسیج آمیزه‌ای از زیبایی شکوه، مهربانی و اقتدار است.بسیج و بسیجی هر دو مقدس هستند که فقط در قاموس انقلاب اسلامی و دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام می‌توان آنها را تفسیر و تعبیر کرد.

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی اما، بیش از هر زمان دیگری به روحیه بسیجی نیازمند است و برای جلوگیری از ضربه‌های اقتصادی و خنثی‌شدن توطئه‌های شوم دشمنان تنها با روحیه بسیجی و تکیه بر توان داخلی می‌توان دشمن‌ را مایوس کرد و حضور خیل عظیم جوانان و دلسوزان و در یک کلام بسیجیان، در عرصه‌های سازندگی و اقتصادی و خدمت به محرومان در همین مسیر است که باید آن را به تمام جامعه تسری داد تا بتوان شاهد روحیه همکاری، همدلی، امید و ایمان به آینده بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان جان بر کف دفاع مقدس، شهدای مدافع حریم اهل بیت(ع)، جانبازان و ایثارگران و امام شهدا، فرارسیدن هفته بسیج، که فرصتی برای ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه است، را گرامی‌ داشته و امید است تحت عنایات حضرت ولیعصر مهدی موعود(عج) و با رهبری رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) شاهد رشد، بالندگی و توفیق روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و زوال و نابودی دشمنان اسلام و نظام اسلامی باشیم..»

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات