دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با فرماندار شهرستان...

به مناسبت هفته وحدت، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان، مشاور مدیر عامل و رئیس امور منابع آب شهرستان های بندرترکمن، کردکوی، گمیشان و بندرگز با فرماندار شهرستان ترکمن دیدار کردند..

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان در این دیدار مهندس نظری اظهار کرد: ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان بیان کرد: هفته وحدت پیام آور این است که مسلمانان همه با هم برادرند و با دست اتحاد و یکپارچگی و همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان را می گیرند و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ می کنند.
گفتنی است در این دیدار مباحث لایروبی رودخانه قره سو، ساماندهی پل های مسیر رودخانه توسط ادارات مربوطه و اجرای طرح زهکشی در اراضی اولویت دار شهرستان ترکمن مورد بررسی و تاکید قرار گرفت و فرماندار شهرستان ترکمن نیز از خدمات و اقدامات شرکت آب منطقه ای گلستان در حین سیل و پس از آن تشکر و تقدیر نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات