پیشرفت 66 درصدی پست 230/63 کیلوولت اتحاد کامیاران در استان کردستان با اعتباری بالغ بر 925 میلیارد ریال

پیشرفت 66 درصدی پست 230/63 کیلوولت اتحاد کامیاران در استان کردستان با اعتباری بالغ بر 925 میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از پیشرفت 66 درصدی احداث پروژه پست انتقال 230/63 کیلوولت اتحاد کامیاران و اجرای اتصالات 230 و 63 کیلوولت خطوط مربوطه در استان کردستان با اعتباری بالغ بر 925 میلیارد ریال خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت طی بازدید از این پروژه گفت: افزایش قابلیت اطمینان شبکه، امکان تغذیه مطمئن پست‌های فوق‌توزیع منطقه و همچنین پست مصوب 63/20 کیلوولت کامیاران2 به‌منظور تأمین نیاز مشترکین جدید در شهرستان کامیاران و حومه آن شهرستان از اهداف مهم احداث این پروژه است که باپیشرفت فیزیکی معادل 66 درصد در حال انجام است.

وی در خصوص مشخصات فنی این پروژه گفت: این پروژه دارای دو فیدر خط 230 کیلوولت، دو فیدر ترانس 230 کیلوولت، چهار فیدر خط 63 کیلوولت و دو دستگاه ترانسفورماتور قدرت هر یک به ظرفیت 80 مگاولت‌آمپر و جمعاً به میزان 160 مگاولت‌آمپر، یک کیلومتر خط 230 کیلوولت هوایی با هادی کاناری و 5/5 کیلومتر خط 63 کیلوولت هوایی با هادی لینکس است.

ایشان افزودند: پست 230/63 کیلوولت اتحاد کامیاران، اولین پست در رده ولتاژی خود در شهرستان کامیاران از توابع استان کردستان است که با پیشرفت فیزیکی معادل 66 درصد و با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال در در حال اجرا می‌باشد و در زمینی به مساحت 5 هکتار در یک کیلومتری شهر کامیاران در حال احداث است.

اسدی با اشاره به پیشرفت 78 درصدی تأمین تجهیزات و پیشرفت 58 درصدی نصب آنها خاطرنشان ساخت: این پروژه در بخش کارهای ساختمانی شامل تسطیح و محوطه‌سازی، احداث ساختمان کنترل، اتاقک‌های BCR ، جدول‌گذاری و آماده‌سازی خیابان‌های محوطه پست دارای 60 درصد پیشرفت می‌باشد که ترانسفورماتورهای قدرت و کمپکت آن، بر روی فوندانسیون‌های مربوطه استقرار داده شده و سیرکوله روغن در آنها نیز انجام شده است.

وی در ادامه افزود: احداث خطوط اتصالی مربوط به پست شامل یک کیلومتر در بخش 230 کیلوولت و 5/5 کیلومتر در بخش 63 کیلوولت به‌صورت دومداره هوایی با برج‌های مشبک فلزی و با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال به‌صورت کلید در دست برای کارهای طراحی، تأمین تجهیزات و عملیات اجرایی به پیمانکار واگذار گردیده که چک سروی و تجهیز کارگاه انجام و حفاری و بتن‌ریزی پایه برج‌ها و همچنین تأمین تجهیزات با پیشرفت کلی معادل 20 درصد توسط پیمانکار مربوطه در حال انجام می‌باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: برنامه‌ریزی به گونه‌ای است که به یاری خداوند متعال این طرح با اعتبار 925 میلیارد ریال در سال 1399 به مرحله بهره‌برداری برسد تا ان‌شاءالله گامی در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و اجتماعی شهرستان کامیاران و استان کردستان باشد. لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات