برگزاری کارگاه آموزشی به مناسبت هفته کتابخوانی/ رونمایی از طرح کتاب را جابگذار

برگزاری کارگاه آموزشی به مناسبت هفته کتابخوانی/ رونمایی از طرح کتاب را جابگذار

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کارگاه آموزشی" تحلیل و بررسی نقش تغییر و لزوم آن در زندگی شخصی انسان" در سالن کنفرانس ساختمان شهدای برق برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، در این کارگاه آموزشی کتاب " چه کسی پنیر مرا جابجا کرد" نوشته اسپنسر جانسون مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.
سخنران این کارگاه آموزشی روح الله معین فر مدرس NLP و مربی تغییر و تحول فردی و رئیس گروه بررسی و تحلیل حوادث دفتر فنی معاونت بهره برداری بوده است.
در کنار این کارگاه آموزشی از طرح "کتابت را جابگذار" نیز رونمایی شد،
رئیس گروه مدیریت اسناد و کتابخانه شرکت برق منطقه ای خوزستان در این زمینه گفت: طرح کتاب را جابگذار با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان کارمندان، پژوهشگران و مراجعان در شرکت اجرایی می شود.
فریده سالمی بیان کرد: بر اساس این طرح، کارمندان و پژوهشگران این شرکت کتاب های خود را در قفسه های تعبیه شده در جلوی درب ورودی ساختمان شهدای برق، چهارطبقه برق و بهره برداری در طبقه همکف قرار می دهند و دیگر کارمندان و مراجعان شرکت با توجه به علاقه خود این کتاب ها را مطالعه می کنند و دوباره به محل های تعبیه شده باز می گردانند.
وی با بیان اینکه این طرح برای یکسال اجرایی می شود، افزود: نشست های "کافه کتاب" شرکت برق منطقه ای خوزستان به زودی اجرایی و در این زمینه اطلاع رسانی های لازم انجام می شود
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات