سهیمه ۳۵هزار واحدی شهر تهران در نوسازی بافت های فرسوده

سهیمه ۳۵هزار واحدی شهر تهران در نوسازی بافت های فرسوده

www.BanaNews.irسرپرست شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به روند دریافت تسهیلات ودیعه اسکان موقت، از پرداخت تسهیلات برای نوسازی ۳۵ هزار واحد مسکونی فرسوده شهر تهران در سال ۹۰ خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسین جوانمردی در گفتگو با خبرنگار حوزه مسکن وشهرسازی پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه تسهیلات ودیعه اسکان موقت با توجه به ضرورت حذف ریزدانگی در محدوده بافت های فرسوده پرداخت می شود، تصریح کرد: این تسهیلات تنها در اختیار آن دسته از مالکان ساکن در بافت های فرسوده که با تجمیع عرصه ملک خود قصد نوسازی واحد مسکونی را داشته باشند قرار می گیرد .

وی با تاکید بر اینکه برای دریافت تسهیلات ودیعه اسکان موقت مساحت عرصه ملک های تجمیع شده نباید از ۱۵۰ مترمربع کمتر شود، افزود: پس از اینکه مالکان اقدام به تجمیع زمین ها و اخذ پروانه ساختمانی کردند،‌باید به شرکت عمران و مسکن سازان استان خود مراجعه کنند تا برای دریافت تسهیلات ودیعه اسکان موقت به بانک عامل معرفی شوند .

سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در ادامه از پرداخت تسهیلات ساخت و نوسازی به ۳۵ هزار واحد مسکونی فرسوده شهر تهران طی سال ۹۰ خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده سهمیه خوبی برای نوسازی واحدهای مسکونی واقع در بافت فرسوده شهر تهران اختصاص یافته است.

جوانمردی در پاسخ به این سئوال که متقاضیان در صورت بروز مشکل در پرداخت تسهیلات به کجا باید مراجعه کننده گفت: چنانچه متقاضی با مشکلی در روند دریافت تسهیلات از بانک مواجه شد می تواند به شرکت عمران و مسکن سازان استان خود یا به شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران - دفتر تجهیز منابع و امور مشارکت های مردمی مراجعه کنند.

 

 

    نظرات