همکاری و مشارکت مناطق موجب شکوفایی کمربند سبز تبریز می‌شود

همکاری و مشارکت مناطق موجب شکوفایی کمربند سبز تبریز می‌شود

به گزارش شهریار، فریدون بابایی اقدم در حاشیه مراسم پرده برداری از تندیس شهید شیخ محمد خیابانی اظهار داشت: بدنه سازی اتوبان‌ها و حتی دیگر طرح‌های فضای سبز نیاز به همکاری مناطق واقع در این محدوده ها دارد.

او با اظهار امیدواری از تزریق جان تازه در کالبد شهر با تلفیق زیباسازی شهری و فضای سبز، افزود: با وجودی که در ابتدای این ادغام، مباحث زیباسازی کمرنگ شده و تقریبا به فراموشی سپرده شده بود، خوشبختانه شرایط فعلی و تغییر مدیریت در این سازمان، موجب شده که هر دو حوزه مدنظر قرار گیرند و اقدامات ارزشمندی نیز انجام گیرد.

بابایی اقدم ادامه داد: یکی از این اقدامات ارزشمند، توجه ویژه به بحث فضای سبز و آغاز برنامه های مهمی است که در کنار اقبال خاص اعضای شورای شهر به فضای سبز، قطعا نتایج و ثمره های ارزشمندی به بار خواهد آورد.

عضو شورای شهر تبریز یادآور شد: بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به فضای سبز یا نیمه کاره مانده و یا اصلا وارد فاز اجرایی نشده اند که یکی از دغدغه های مهم اعضای شورا نیز، در این زمینه بود. اما هم اکنون و با جدیت جناب آقای دکتر برزگر جلالی دوباره به آنها توجه شده است.

بابایی اقدم همچنین خاطرنشان کرد: بدنه سازی اتوبان‌های شهید کسایی و پاسداران، حفظ حضور کارگران فضای سبز برای تداوم بخشی به برنامه های ویژه پاییز و زمستان و تدوین برنامه های موضوعی و فصلی از جمله موارد قابل توجه در اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات