برگزاری جشن‌های نشاط اجتماعی پاییز و زمستان در یاسوج

برگزاری جشن‌های نشاط اجتماعی پاییز و زمستان در یاسوج

شهردار یاسوج از برگزاری جشن‌های نشاط اجتماعی ایام پاییز و زمستان در مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی طرح نشاط اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرداری یاسوج برگزار و دستگاه‌ها پیشنهادات و خواسته‌های خود در این زمینه را مطرح کردند.

نستهن مقدم با اشاره به برگزاری جشن‌های نشاط معنوی ایام تابستان گفت: سه جشن نشاط اجتماعی و شهروند سالم ایام تابستان با استقبال مردم برگزار شد و تلاش می‌کنیم برای ایام پاییز و زمستان نیز این جشن‌ها برگزار شود.

شهردار یاسوج به ارائه گزارشی از جشنواره دیوارنگاری در سطح شهر یاسوج پرداخت و گفت: 13 استان در این جشنواره شرکت کردند، 32 دیوار قریب به دو هزار متر نقاشی دیواری شدند و تصویر دو شهید بازسازی شد.

وی با اشاره به جشنواره شب یلدا گفت: در راستای برگزاری طرح نشاط اجتماعی جشن شب یلدا در سطح استان برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میر محمدی ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداری یاسوج گفت: قرار شد این جلسات به صورت دوره‌ای در دستگاه‌ها برگزار شود و میزبان بعدی این جشنواره حوزه هنری است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتظار می‌رود صدا و سیمای مرکز استان در حوزه فرهنگی تولید محتوای بیشتری داشته باشند و در زمینه شهرنشینی و حقوق شهروندی آثار بیشتری تولید کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات