مسکن مهر جهشی در خانه‌دار شدن ایرانیان است

مسکن مهر جهشی در خانه‌دار شدن ایرانیان است

معاون برنامه‌ریزی فرماندار پاکدشت با اشاره به موفقیت‌های طرح مسکن مهر گفت: مسکن مهر جهشی عظیم در خانه‌دار شدن ایرانیان است.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علیرضا امامی در جلسه بررسی مسائل مسکن مهر شهرستان پاکدشت گفت: مسکن مهر امید به خانه‌دار شدن را در جامعه و در بین جوانان کشور افزایش داده است چراکه سیاست و استراتژی مسکن مهر کاهش قیمت مسکن و خانه‌دار شدن جوانان است و مسکن مهر انقلابی در کاهش قیمت مسکن و جهشی برای خانه‌دار شدن همه ایرانیان است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان پاکدشت در این جلسه که به بررسی مسائل و مشکلات پیش روی مسکن مهر اختصاص داشت، از پروژه مسکن مهر به عنوان یکی از اقدامات ارزشمند و سنجیده دولت برای حل اساسی مشکل مسکن نام برد و افزود: امروز با رونق مسکن مهر موقعیت مناسبی فراهم شده که هر متقاضی مسکنی با حداقل آورده و مشارکت و حمایت حداکثری دولت می‌تواند صاحب خانه شود.

وی در ادامه با بیان اینکه د ر حال حاضر راهکاری ارزان‌تر و سهل‌الوصول‌تر از مسکن مهر برای حل مشکل مسکن اقشار ضعیف وجود ندارد، تصریح کرد: باید تعاونی‌ها و اتحادیه‌های مسکن مهر با تشریح و تبیین ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد این طرح، زمینه بهره‌مندی هرچه بیشتر آحاد جامعه و اقشار هدف را فراهم کنند.

امامی با تاکید بر لزوم سرعت دادن به پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر شهری و روستایی گفت: دستگاه‌های دست‌اندرکار تامین زیرساخت‌های زیربنایی و روبنایی و تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان باید به تعهدات خود عمل کرده و اهتمام جدی را نسبت به اتمام به موقع عملیات اجرایی واحدهای مشمول طرح داشته باشند.

به گزارش بنانیوز به نقل از فارس، در این نشست مسایل و مشکلات مسکن مهر بخصوص مشکلات مربوط به تامین اعتبار لازم برای آب رسانی به پروژه‌های مسکن مهر با حضور مدیران کل مسکن و شهرسازی و آب و فاضلاب استان تهران و همکاری دیگر مدیران و مسئولان استانی مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه بررسی مسائل مسکن مهر شهرستان پاکدشت باحضور مدیران کل مسکن و شهرسازی و آب و فاضلاب استان تهران، علیرضا امامی معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان پاکدشت و روسای ادارات و اعضای شرکت‌های تعاونی با هدف بررسی مسائل و مشکلات پیش روی مسکن مهر در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پاکدشت برگزار شد.

 

 

    نظرات