بازدید و برگزاری جلسه مشترک مدیرعامل محترم شرکت افق تأمین انرژی پارس با مدیرعامل محترم و مدیران امور نیروگاه طوس، همزمان با تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲

بازدید و برگزاری جلسه مشترک مدیرعامل محترم شرکت افق تأمین انرژی پارس با مدیرعامل محترم و مدیران امور نیروگاه طوس، همزمان با تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲

با هدف تسریع در روند امور جاری و پیگیری های لازم در خصوص انجام به موقع تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲ و انجام اقدامات پیش بینی شده، جلسه ای با حضور مدیرعامل محترم نیروگاه طوس و دکتر رسائی نیا مدیرعامل محترم شرکت افق تأمین انرژی پارس برگزار و بازدیدی از روند تعمیرات این واحد انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس، با توجه به انجام تعمیرات نیمه اساسی واحد دو با هدف تسریع در روند اجرای تصمیمات اتخاذ شده در این تعمیرات، همچنین پیگیری های مصوبات جلسات گذشته و رایزنی برای انجام فعالیتهای مهم در نیروگاه طوس آقای دکتر رسائی نیا، مدیرعامل محترم شرکت افق تأمین انرژی پارس با حضور در نیروگاه طوس، ضمن بازدید از روند تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲ از نزدیک در جریان انجام این تعمیرات قرار گرفتند و در جلسه مشترک با مدیرعامل محترم و مدیران امور به بیان نقطه نظرات و دیدگاهها و بررسی مسائل مربوط به این شرکت پرداختند.
در این جلسه مدیرعامل محترم نیروگاه ضمن عرض خوش آمد گویی به ایشان و حاضرین در جلسه، گزارشی از برنامه های انجام شده در این تعمیرات را تشریح نمودند. مهندس افخمی مصطفوی افزود: با توجه به برنامه ریزی های مدون و از پیش تعیین شده، همچنین لزوم انجام تعمیرات میاندوره ای و نیمه اساسی برای آمادگی و تولید برق پایدار شبکه، نیاز به تأمین تجهیزات فنی واحدها در زمان تعمیرات امری مهم و اجتناب ناپذیر است که می بایستی در جهت رفع مشکلات مربوط به آن و تأمین کالاهای مورد نیاز اقدام گردد. ایشان در بخش پایانی صحبتهای خود در این جلسه ابراز امیدواری کرد تا این جلسات مشترک و بازدیدها همچنان ادامه داشته باشد.
در این جلسه که مدیران و متخصصان نیروگاه طوس و شرکت افق تأمین انرژی پارس نیز حضور داشتند موضوعات مختلفی همچون خریدهای جاری، پروژه های بهینه سازی و عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
خاطر نشان می شود، در پایان این جلسه با همراهی مدیرعامل محترم نیروگاه طوس و مدیران امور از روند تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲ بازدید به عمل آوردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق طوس

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات