نشست سرپرست آبفار جوین با بخشدار و دهیاران بخش مرکزی شهرستان

نشست سرپرست آبفار جوین با بخشدار و دهیاران بخش مرکزی شهرستان

نشست سرپرست امور آبفار جوین با بخشدار و دهیاران بخش مرکزی شهرستان در خصوص بررسی وضعیت آبرسانی روستاها برگزار شد.

گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست امور آبفار جوین در این نشست ضمن تشریح وضعیت منابع آبی شهرستان و هزینه های بالای استحصال و انتقال و توزیع آب شرب، از استفاده نادرست آب توسط بعضی از مشترکین روستایی برای مصارف غیرشرب انتقاد کرد.

علی نظری گفت: کل اشتراک های روستاهای این شهرستان حدود  17000 فقره می باشد که فقط در بخش مرکزی حدود 10131 مشترک وجود دارد و امور آبفار جوین با 45 روستای تحت پوشش و 19 حلقه چاه عمیق اصلی و رزرو، 34 باب مخزن، 17 دستگاه کلرزن به مشترکین روستایی خدمت رسانی می کند.

نظری بیان کرد: در سال گذشته با همکاری دهیاران و شوراها حدود 13هزار متر عملیات لوله گذاری در سطح شهرستان انجام شد و امسال نیز علی رغم عدم تخصیص اعتبار در حوزه اجرایی، در شش ماهه اول سال جاری حدود 4000 متر لوله به دهیاران بخش مرکزی تحویل داده شد که عملیات لوله گذاری 1500 متر آن انجام گردید و مابقی در حال پیگیری می باشد و همچنین حدود 136 فقره انشعاب غیرمجاز و  پر مصرف در این بازه شناسایی و قطع گردید.

وی ضمن پاسخگویی به سوالات دهیاران و بخشدار بخش مرکزی شهرستان، از  همکاری دهیاران بخش مرکزی قدردانی کرد و خواستار ترویج فرهنگ صرفه جویی در بین مشترکین و پایبندی مشترکان به الگوی مصرف برای مقابله با بحران کم آبی و پرداخت قبوض آب بهاء گردید.

بخشدار مرکزی نیز در پایان این نشست از تلاش شبانه روزی کارکنان امور آبفار جوین تشکر کرد و به دهیاران تاکید نمود تا همکاری لازم را با این امور داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات