آبفای آذربایجان غربی بازهم خوش درخشید

آبفای آذربایجان غربی بازهم خوش درخشید

به گزارش خبرنگار پیام آبفا ،در نخستین جشنواره دوسالانه انتخاب محصولات فرهنگی روابط عمومی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور، شرکت آبفا آذربایجان غربی یک مقام برگزیده را در بخشهای نماهنگ و فتوکلیپ و یک مقام قابل تقدیر را در بخش های پوستر و نشریات دوره ای به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان غربی، نخستین جشنواره دوسالانه انتخاب محصولات فرهنگی روابط عمومی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور و با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز برگزار شد که بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی موفق به کسب یک مقام برگزیده در بخشهای نماهنگ و فتوکلیپ و یک مقام قابل تقدیر در بخش های پوستر و نشریات دوره ای شد.

به همین دلیل لوح تقدیری به امضای مهندس حمیدرضا جانباز، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به مدیر روابط عمومی شرکت آبفا آذربایجان غربی اعطاء شد.

در متن این لوح تقدیر خطاب به مدیر روابط عمومی آبفا آذربایجان غربی آمده است: "شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی بر اساس رأی هیئت داوران نخستین جشنواره دوسالانه انتخاب محصولات فرهنگی روابط عمومی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی، آن شرکت موفق به کسب یک مقام برگزیده در بخشهای نماهنگ و فتوکلیپ و همچنین کسب یک مقام قابل تقدیر در بخشهای پوستر و نشریات دوره ای گردیده است.

بدینوسیله از تلاشهای تحسین برانگیز دفتر روابط عمومی آن شرکت در راستای بهینه سازی مصرف و ارتقاء سطح آگاهی جامعه تقدیر و تشکر می شود.

توفیق روزافزونتان را در این عرصه مهم و خطیر از خدواند سبحان مسئلت می نمایم."

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات