حمایت تشکل‌های کشاورزی در حل بحران آب ضروری است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با بیان اینکه برطرف کردن مساله آب نیازمند حمایت و مشارکت تشکل‌های کشاورزی است، گفت: زمانیکه کشاورزان کمک و حمایت بی دریغ مسئولین و تشکل ها را ببینند، انگیزه بیشتری برای مشارکت و همکاری دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علائی، در نشستی که با موضوع تبادل تفاهم نامه مشارکتی برداشت آب از منابع آب های زیرزمینی کمیته آبران شهرستان مه ولات و شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد:کشاورزان افرادی متعهد هستند که باید به این باور برسند که مدیران آبی استان در کنار آنان هستند تا مسئله آب به درستی حل شود .

وی افزود: در حال حاضر که نمایندگان کشاورزان نسبت به مسائل حفاظت و نگهداری از منابع آبی دغدغه دارند و به صورت جدی پیگیری می کنند باید از این هوشمندی و همراهی قدردان باشیم و با توجه به درخواست های قانونی کشاورزان بحران آب را در استان مدیریت کنیم .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ادامه داد: در همین راستا وظیفه مدیران آبی داشتن صداقت و شفافیت لازم در برخورد با کشاورزان است، اگر چه امکان دارد در این مسیر با مشکلات و نواقصی مواجه باشیم اما نباید این امر موجب شود تا اطلاعات اشتباه را در اختیار کشاورزان قرار دهیم .

وی با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت و نیروی مردمی در مدیریت مسائل کلان مدیریتی و کشور گفت: در روزهای اخیر متوجه شدیم که بی توجهی به نظر مردم چه بهای سنگینی برای نظام دارد، راه حل این موضوع در مساله آب حمایت و مشارکت تشکل‌های کشاورزی است .

علایی با بیان اینکه مردم به عملکرد مسئولین توجه می کنند، بنابراین باید به موقع مسائل را برای آنان با شفافیت تبیین و تحلیل کرد، گفت: زمانیکه کشاورزان کمک و حمایت بی دریغ مسئولین و تشکل ها را ببینند، انگیزه بیشتری برای مشارکت و همکاری دارند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات