برگزاری نشست تخصصی و آموزشی مدیران حراست ادارات کل راه و شهرسازی منطقه 4 کشور در کرمان

برگزاری نشست تخصصی و آموزشی مدیران حراست ادارات کل راه و شهرسازی منطقه 4 کشور در کرمان

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در این نشست یک روزه که در محل این اداره کل برگزار شد، ارسلان مالکی هدف از برگزاری این نشست ها را مقابله با فساد و شناخت آسیب های موجود در گلوگاه های در معرض آسیب و فساد ادارات عنوان کرد.

معاون اسناد، طرح و هماهنگی امور استان های وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تعدد، پیچیدگی و تخصصی بودن وظایف این وزارتخانه در عین تاثیرگذاری گفت: نظارت دقیق بر این فعالیت ها امری ضروری و نیازمند آسیب شناسی و آسیب زدایی از فعالیت هاست.

وی با بیان اینکه نظارت بر فعالیت ها و مقابله با فساد احتمالی، نیازمند ورود ناظران به حوزه های تخصصی و اشراف بر فرآیند انجام امور است، تصریح کرد: از این رو ابتدای سال جاری برنامه اجرایی به همه حراست های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده است.

ارسلان مالکی گفت: به منظور اطمینان از حسن انجام کار و سلامت اجرای وظایف در دستگاه ها، کارگروه های تخصصی مرتبط در مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی و استان ها تشکیل شده است.

معاون اسناد، طرح و هماهنگی امور استان های وزارت راه و شهرسازی افزود: ادارات کل راه و شهرسازی کشور به 4 منطقه تقسیم شده و دوره های تخصصی آموزشی به صورت فصلی در مناطق مختلف برگزار می شود.

وی گفت: این دوره ها تا کنون به میزبانی استان های خراسان رضوی، البرز، زنجان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کرمان برگزار شده است.

در نشست یک روزه مدیران حراست منطقه 4 کشور به میزبانی کرمان، مدیران حراست استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، شاهرود، سیستان و بلوچستان، ایرانشهر، جنوب کرمان و کرمان حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات