تقدیر از کارمندان بسیجی شهرستان بندرانزلی

تقدیر از کارمندان بسیجی شهرستان بندرانزلی


به گزارش اداره ارتباطات  شهرداري بندرانزلي، مراسم تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی شهرستان بندرانزلی صبح چهارم آذرماه در سالن همایش اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.

چهره بشاش ۱۵۰ بسیجی میهمان، زینت‌بخش صندلی‌های سالن همایش‌های بنادر و دریانوردی بود که به‌محض ورودشان با بنری از جنس خود بسیج و به‌دوراز تجمل‌گرایی روبرو می‌شدند که از آن‌ها به‌عنوان یاوران رهبری یاد می‌کرد.

قرائت قاری بسیجی اهل الله؛ و سرود ملی حکایت از آغاز برگزاری مراسم تجلیل از بسیجیان را می‌کرد.

میزبان مراسم به‌رسم ادب با ابراز خوشنودی برای حضور در جمع بسیجیان شهرستان با خیرمقدم به آن‌ها از بسیج به‌عنوان محلی برای گردهمایی مؤمنان انقلابی یاد کرد که باانگیزه‌های قوی و الهی در مسیر تحقق خواسته‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

دکتر حمیدرضا آبایی بسیج و ایثار را دو کلمه عجین شده با یکدیگر دانست و گفت که همه کارکنان نظام جمهوری اسلامی باید تفکر بسیجی را در دستور کار قرار دهند زیرا ایثار و کار جهادی موجب می‌شود به اهداف خود دست یابیم.

شهرستان بندرانزلی بیش از هزار و ۱۵۰ نفر کارمند بسیجی و ۲۰ پایگاه مقاومت در ادارات دارد که در حال خدمت‌رسانی به مردم شهرستان هستند.

تجلیل از ۱۸ برادر بسیجی کارمند و دو خواهر بسیجی کارمند به همراه ۲۰ پایگاه مقاومت ادارات شهرستان بندرانزلی از جمله شهرداري بندرانزلي حسن ختام همایش تجلیل از کارمندان بسیجی بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بندر انزلی

    منبع خبر

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی یک شهرداری در شهر بندرانزلی می باشد

      نظرات