بازدید دانش آموزان از نمایشگاه نقاشی آب = زندگی در آبفار خراسان رضوی

بازدید دانش آموزان از نمایشگاه نقاشی آب = زندگی در آبفار خراسان رضوی

بیش از 100 نفر از دانش آموزان از نمایشگاه نقاشی آب = زندگی که به همت آبفار خراسان رضوی برگزار شده بود بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، با فراخوانی آبفار خراسان رضوی بیش از 2000 نفر از دانش آموزان در سومین دوره مسابقات ملی نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان آب = زندگی که از طرح های مهم آموزش همگانی در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب است، شرکت کردند.

بر همین اساس نمایشگاهی از آثار دانش آموزان در محل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی به مدت یک هفته برگزار گردید و طی برنامه ای با هماهنگی روابط عمومی آبفار خراسان رضوی و مدرسه دخترانه بحرانی مشهد بیش از 100 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی از نمایشگاه نقاشی آب = زندگی بازدید و از نزدیک با اندیشه ها و تفکرات گروه هم سن و سال خود نسبت به ارزش آب و لزوم صرفه جویی در مصرف این مایه حیات آشنا شدند.

سرپرست آبفار خراسان رضوی ضمن خوش آمدگویی به بازدیدکنندگان این نمایشگاه، به آموزش چرخه و ارائه راه های صرفه جویی در مصرف آب پرداخت و از دانش آموزان خواست صرفاً یک مصرف کننده نباشند و نگاهشان نسبت به آب تغییر کند و به عنوان همیار شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی عمل کنند.

در این برنامه یکی از دانش آموزان به ‌عنوان ناجی آب معرفی و توسط سرپرست شرکت به لباس مذکور ملبس شد تا در حوزه فرهنگ ‌سازی مصرف آب در سطح مدرسه اقدامات لازم را انجام دهد و به عنوان حامی آب، به همگان تأکید کند تا آب را به درستی استفاده و مصرف آن را مدیریت کنند.

رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: رشد خلاقیت و استعدادهای کودکان و نوجوانان و آشنایی و تفکر بیشتر آنها در زمینه شیوه های مختلف مصرف صحیح آب، از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

کاربردی ترین اصول و روش های صرفه جویی در مصرف آب در خانه و مدرسه، طی اجرای برنامه های شاد و کودکانه و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی به دانش آموزان آموزش داده شد و جوایزه ارزنده ای به برگزیدگان مسابقات اهدا و در پایان هدایایی بین دانش آموزان توزیع گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات