شهردار مراغه: بسیج ضامن دوام و بقای نظام اسلامی است

شهردار مراغه: بسیج ضامن دوام و بقای نظام اسلامی است

photo_--_--

شهردار مراغه با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج و رسالت این نیروی مردمی و شجره طیبه درصیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد که بسیج حلقه مستحکم پیوند طیف‌های مختلف مردم با انقلاب و ارکان آن است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه مهندس احمدی صبح امروز و در جمع کارکنان شهرداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب و نثار فاتحه بر روح پر فتوح امام شهدا، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

شهردار مراغه در ادامه با اشاره به اهمیت نقش بسیج در کشور، اظهار داشت: سالگرد تشکیل بسیج، یادآور خاطرات دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس است که جان و مال خود را برای حفاظت از کیان نظام مقدس فدا کردند و امروز بسیج به شجره طیبه ای تبدیل شده که در تمامی عرصه ها پیشقدم است.

وی گفت: امروز بسیجیان در تمامی عرصه‌های مختلف حضوری مقتدرانه دارند و ضامن دوام و بقای نظام اسلامی هستند.

احمدی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در واقع فرهنگ استقامت است، افزود: اتکا به تفکر و روحیه بسیجی تنها راه برون رفت از مشکلات در جامعه است، چرا که تمامی ایده ها و برنامه ها در این مکتب الهی اندیشیده شده است و فرهنگ بسیجی می تواند بر همه تحولات این کشور فایق بیاید و حرکت رو به جلوی این کشور را تضمین کند.

وی در ادامه گفت: بسیج به مرحله ­ای رسیده است که نه تنها در حوزه ­های مختلف مانند دفاع مقدس، جنگ نرم و جنگ اقتصادی نقش ­آفرین بوده و کشور را در مقابل ابرقدرت های شرق و غرب زنده نگه داشته است بلکه شاهد صدور این روحیه بسیجی به سایر کشورهای اسلامی و منطقه هستیم.

شهردار مراغه تصریح کرد: امروز دیگر بسیج آن نهالی نیست که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته بود بلکه به شجره طیبه و درخت تناوری تبدیل شده است و در واقع این نعمت بسیار ارزشمندی است که خداوند نصیب ما کرده است.

وی افزود: چهل سالگی بسیج به معنای بلوغ فکری، سیاسی و اجتماعی این نهاد مولود انقلاب است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مراغه

    منبع خبر

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه یک شهرداری در شهر مراغه می باشد

      نظرات