تبلور تفكر بسيجي و كار بااخلاص در ارتقاي خدمت رساني به مردم متجلي مي شود

مديرعامل شركت توزيع برق استان سمنان:

تبلور تفكر بسيجي و كار بااخلاص در ارتقاي خدمت رساني به مردم متجلي مي شود

نشست انديشه ورزي و هم انديشي اعضاي شوراي پايگاه مقاومت بسيج نور شركت توزيع برق با حضور نماينده ولي فقيه در سپاه استان و رياست سازمان بسيج كارمندان استان سمنان برگزار شد.

مديرعامل شركت توزيع برق استان در اين نشست ضمن تبريك سال ياد تشكيل بسيج مستضعفين به فرمان تاريخي امام راحل (ره) گفت: تبلور تفكر بسيجي و كار با اخلاص و صادقانه ، در ارتقاي خدمات دهي به مردم متجلي مي گردد.

سيدمحمد موسوي زاده اظهارداشت: بسيج در صنعت توزيع برق، علاوه بر اجراي ماموريت هاي اصلي، در فعاليت هاي تخصصي هم ورود پيدا كرده و اقدامات ارزشمندي كه در اين عرصه ها توسط بسيج صورت مي گيرد ، ارتقاي خدمات را به همراه دارد.

وي تصريح كرد: به مناسبت چهل سالگي بسيج، شركت توزيع برق استان در نظر دارد، چهل خدمت ويژه در نقاط دوردست روستائي استان به انجام برساند و تجربه اين اقدام ارزنده، در قالب طرح چهلچراغ به مناسبت چهل سالگي انقلاب در بهمن ماه سال قبل در چهل روستاي استان به اجرا در آمده است.

در ادامه اين نشست بصيرتي و هم انديشي ،نماينده ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان بيان داشت: چهل سالگي بسيج، مبيّن يك نهاد قوي كارآمد و توانمند است كه هيچ دشمني نمي تواند در برابر اين تشكّل مردمي، عرض اندام كند.

حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي با اشاره به اين كه آماده به كارترين نيروهاي مردمي اين مرز و بوم در اين نهاد عضو مي باشند گفت: بيداري و بصيرت، سازماندهي ، ياري رساندن به محرومان و جهاد و مجاهدت، به عنوان كليد واژه هاي كلمه "بسيج" مي باشند.

وي با بيان اين كه بصيرت ، اخلاص و اقدام به هنگام ؛ به عنوان الزامات بسيج هستند يادآور شد: موقعيت شناسي، درك والا و ورود به موقع در مسائل ، نتيجه بصيرت يك بسيجي به شمار مي رود.

وي اضافه كرد: بصيرت الزاماتي دارد و زمان شناسي و دشمن شناسي و درك اشارات رهبري، از مهم ترين ويژگي هاي بصيرت شناسي يك بسيجي محسوب مي شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات