حضور كاركنان بسيجي شركت توزيع برق استان سمنان در گلزار شهدا

حضور كاركنان بسيجي شركت توزيع برق استان سمنان در گلزار شهدا

كاركنان بسيجي پايگاه مقاومت بسيج نور شركت توزيع برق استان سمنان در گلزار شهداي گمنام خوشنام منطقه پارك كوهستان حضور يافته و با آرمان هاي شهيدان والامقام تجديد پيمان كردند.

استاد حوزه علميه و امام جماعت اين شركت در اين آئين بيان داشت: فرهنگ و تفكر بسيجي، تفكر ناب اسلام است كه اين فرهنگ را امت اسلامي از وجود ائمه اطهار (ع) به واديعه گرفته اند.

حجت الاسلام رضا طاهريان با اشاره به اين كه امام خميني (ره) فرهنگ بسيجي را عمومي كرده و آن را تحت عنوان سازمان بسيج مستضعفين تشكيل داد گفت: برخي كشورها نيز به تاسي از اين اقدام ارزشمند ، نسبت به تشكيل بسيج مردمي اقدام نموده و تجلّي آرمان بسيج در ساير كشورها را مي توان امروز مشاهده كرد.

وي باعنوان اين كه يكي از ويژگي هاي تفكر بسيجي، اخلاص در عمل و كار براي خداست افزود: خدا محوري و ارتباط با خدا ، حضور در تمام ميدان هاي سخت همراه با مجاهدت ها و با بصيرت و حضور بسيج و بسيجي در عرصه هاي مختلف ، از ديگر ويژگي هاي بسيجي به شمار مي رود.

وي اظهارداشت: فرهنگ شهادت طلبي همواره در بسيج وجود دارد و بسيجيان همواره با علاقه ، عشق و ايمان كارها را به انجام مي رسانند و شهدا نيز ناظر و شاهد اعمال ما هستند.

گفتني است: در اين مراسم ، مديرعامل شركت توزيع برق استان و جمع كثيري از بسيجيان پايگاه مقاومت بسيج نور اين شركت حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات