همزمان با هفته بسیج و در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان ادارات انجام شد تجلیل از پایگاه بسیج شهدای شرکت برق منطقه ای اصفهان

همزمان با هفته بسیج و در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان ادارات انجام شد تجلیل از پایگاه بسیج شهدای شرکت برق منطقه ای اصفهان

همزمان با هفته بسیج و در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان ادارات انجام شد

تجلیل از پایگاه بسیج شهدای شرکت برق منطقه ای اصفهان

همزمان با هفته بسیج مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان ادارات استان اصفهان گرامیداشت هفته بسیج با حضور بسیجیان شرکت برق منطقه ای در محل استانداری اصفهان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای در این مراسم دکتر رضایی استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: روزها و هفته‌هایی که به مناسبت‌های خاصی مزین هستند، فرصتی است تا یاد و خاطرات افرادی که در این روزها زحمت کشیدند، یادآوری شود.

دکتر رضایی گفت: بسیج از قداست خاصی برخوردار است، به طوری که امام راحل در وصف بسیجیان می‌گفت به خلوص آن‌ها غبطه می‌خورم؛ بزرگداشت هفته بسیج بزرگداشت ایثار و از خودگذشتگی است.

استاندار اصفهان عنوان کرد: نه فقط در نبرد حق علیه باطل، بلکه هر روز در اقصی نقاط کشور شاهد حضور بسیج هستیم.

وی گفت: مسؤولیت و رسالت بسیجی بودن، مسؤولیت بزرگی است و نام بسیجی را بر خود گذاشتن، نیازمند توجه به چند مسأله مهم است؛ اطاعت محض از رهبری‌های رهبر فرزانه انقلاب نخستین اصل در این تفکر است.

استاندار اصفهان مطرح کرد: اخلاق و اخلاق‌مداری گمشده امروز ماست که باید به آن توجه بیشتری کنیم؛ رسالت بسیج و بسیجی بودند ایجاب می‌کند که مساله اخلاق را هر روز در زندگی خود داشته باشیم.

وی تاکید کرد: بسیجی یک اداره به عنوان یک الگو برای سایر کارمندان است و الگو بودن به لحاظ اخلاقی، یکی از رسالت‌های کارمند بسیجی است؛ دوری از تفرقه‌انگیزی از دیگر مسائلی است که هر روز و هر لحظه باید به فکر آن باشیم.

رضایی ادامه داد: این مساله بسیار مهم است که هم امام راحل و مقام معظم رهبری به آن تاکید داشته‌اند که وحدت رمز موفقیت همه ماست و باید بدانیم هر شعاری که بوی تفرقه و نفاق از آن بیرون بیاید اسباب خوشحالی مستکبران جهان را فراهم می‌کند.

استاندار اصفهان در پایان گفت: نظام اداری ما نیاز به تحول دارد و نیازمند همکاری و همیاری است و نظامی نیست که با یک بخشنامه حل و فصل شود؛ نیازمند تفکر بسیجی است که با نوآوری و خلاقیت آن را پیش ببرد و علاوه بر مدیران این وظیفه بر عهده بسیجیان پرتوان هم هست.

در ادامه محسن اصلانی فرمانده بسیج کارمندان سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی است تا به معماری کم‌نظیر امام در تشکیل این سازمان ایجاد شده، دقت کنیم که هرجا در نظام به آن نیاز داشته، حضور داشته است.

فرمانده بسیج کارمندان سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: انقلاب در هرکجا نیاز داشته، بسیج به میدان آمده و آن را محافظت کرده تا زمینه را برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت فراهم کند.

اصلانی در پایان مطرح کرد: سازمان بسیج باتوجه به شرایط زمانی برای اعتلای خود و فرهنگ مقاومت از طریق حضور سازمان‌یافته مردم و نوجوانان در زمینه‌های گوناگون نقش‌آفرینی می‌کند و با تمرکز با بیانیه گام دوم جان بر کف ایستاده است.

در پایان این مراسم نیز از فرماندهان پایگاه های نمونه ادارات استان در سال 98  از جمله امیرحسین شهریاری فرمانده پایگاه بسیج شهدای برق منطقه ای با تقدیم لوح تقدیر توسط استاندار تجلیل گردید.


خبرنگار: رضا عارضی

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای اصفهان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات