معرفی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

معرفی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، در این مراسم مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت هفته بسیج، بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام و به اندازه را مهم ترین خصوصیات مورد انتظار مقام معظم رهبری از بسیجیان عنوان کرد.

سرهنگ جواد جلالی با بیان اینکه بی توجهی به شاخص عمل به هنگام و به اندازه، موجب بروز خسارت در جامعه می شود، گفت: در حوادث اخیر، اگر بصیرت و اعلام موضع به موقع مردم نبود، خسارات وارده، چند برابر می شد.

وی حضور در طبقات و اقشار مختلف جامعه، و عملکرد موفق در عرصه های متعدد و مختلف را دو شاخصه اختصاصی بسیج برشمرد و گفت: تشکلی هم وزن بسیج در داخل و خارج از کشور وجود ندارد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به صدور فرهنگ، روحیه و تفکر بسیجی به خارج از مرزها، تصریح کرد: در کشورهای عراق و سوریه راه اندازی بسیج منجر به پیروزی این کشورها در برابر استکبار شد.

سرهنگ جواد جلالی اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی، و مدیریت جهادی را راه حل غلبه بر مشکلات موجود کشور از جمله مشکلات اقتصادی دانست.

وی با مهم خواندن تفکر بسیجی در ادارات، نگاه ویژه به ارباب رجوع و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن، راه اندازی میز خدمت جهادی را راهکاری مناسب در خدمت رسانی بهتر به مراجعان ذکر کرد.

علی حاجی زاده سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان هم گفت: تقویت و حفظ روحیه بسیجی، تنها راه خروج کشور از مشکلات است و امیدواریم با حضور بسیج در عرصه های مختلف، شاهد آسایش بیشتر برای مردم باشیم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام علیدادی مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع، توجه به عفاف و حجاب و نماز جماعت، و برخورد با رشوه، مهم ترین نیازهای ادارات و سازمان های دولتی است.

در این مراسم محمد رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این اداره کل معرفی شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات