تشکیل دبیرخانه "مشهد، شهر ترمیمی" اقدامی خوب از سوی شهرداری مشهد است

تشکیل دبیرخانه "مشهد، شهر ترمیمی" اقدامی خوب از سوی شهرداری مشهد است

تشکیل دبیرخانه "مشهد، شهر ترمیمی" اقدامی خوب از سوی شهرداری مشهد است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: تشکیل دبیرخانه "مشهد، شهر ترمیمی" اقدامی خوب و پسندیده از سوی شهرداری مشهد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد حسین درودی در نشست بررسی اجرای طرح "مشهد، شهرترمیمی" که با حضور شهردار مشهد، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی، رئیس کمیسیون حقوقی و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر و معاون خدمات شهری شهرداری مشهد برگزارشد، افزود: موضوع "مشهد شهر ترمیمی" مبحث بسیار مهمی است که از سوی مدیریت شهری مشهد مورد توجه قرار گرفته است و اگر امروز به این سمت حرکت نکنیم سال های آینده مجبور به انجام این کار خواهیم بود.
وی اضافه کرد: معتقدم تا شهردار و شورای شهر ضرورت این موضوع را احساس نکنند نمی توانند اراده ای برای عملیاتی کردن آن داشته باشند لذا باید ابتدا ضرورت این موضوع مورد توجه قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: در بحث شهر ترمیمی نباید تنها مسیری را مشخص کرده و از میانه راه آن را اجرایی کنیم، بلکه باید تمام مسیر را دید و از ابتدا ابعاد آن را شناسایی، سپس در سطح جامعه آن را پیاده کرد تا مردم خروجی آن را ببینند.
درودی ادامه داد: برای موفقیت بیشتر باید ابتدا زمینه های تخلف را از میان برد، سپس به دنبال جایگزین کردن عدالت ترمیمی با عدالت کیفری بود لذا بسیار اهمیت دارد که ابتدا مقدمه ارتکاب جرم و تخلف از میان برود .

مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات