گزينش، گلوگاهي براي عبور دادن افراد شايسته براي اداره امور است

گزينش، گلوگاهي براي عبور دادن افراد شايسته براي اداره امور است

مديركل راه وشهرسازي استان اصفهان ؛
گزينش، گلوگاهي براي عبور دادن افراد شايسته براي اداره امور است
جلسه دوره آموزشي آشنايي با نظام گزينش كشور با هدف آشنايي داوطلبان و مشمولين قانون گزينش از قانون، آئين نامه ها و ضوابط اجرايي و دستورالعمل ها در راه وشهرسازي اصفهان برگزار شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان اصفهان، حميدرضا اميرخاني مديركل راه وشهرسازي استان در جلسه دوره آموزشي آشنايي با نظام گزينش كشور كه با حضور داريوش آستركي مديركل هيات مركزي گزينش و امير محمدي مديركل هسته مركزي گزينش وزارت راه وشهرسازي در محل سالن اجتماعات راه وشهرسازي استان برگزار شد، گفت: وجود نيروهاي انساني با انگيزه، پرتلاش ، جهادي و انقلابي به عنوان سرمايه هاي سازماني در رسيدن به قله هاي پيشرفت بسيار با اهميت است .
اميرخاني بيان داشت: استان اصفهان با 24 شهرستان و 107 شهر و با وجود ظرفيت هاي بسيار در حوزه هاي مختلف مهد تمدن و فرهنگ ايران زمين است و ابتكار و خلاقيت و توليد فكر و انديشه ريشه در تاريخ اصفهان دارد و به همين جهت بروز رويدادهاي بزرگ علمي ، فرهنگي و هنري در تاريخ اين استان پيشينه بس غني دارد و اين موارد حاصل نشده مگر با وجود سرمايه هايي انساني كه خالق اين اثر ها بوده اند.
اداره كل راه وشهرسازي نيز با توجه به عملكرد خود و برنامه ها وسياست هاي مد نظر نظام و دولت همواره توجه ويژه اي به نيروي انساني داشته و افرادي پرتلاش، متعهد، صالح، كارآمد و صاحب اخلاق و متوجه به مسائل را در حوزه هاي فني و توسعه منابع بكار گرفته است كه اداره گزينش مهم ترين نقش را در اين باره ايفا مي كند.
به طور كلي گزينش گلوگاهي براي عبور دادن افراد شايسته براي اداره امور است و نيروي انساني، ركن اصلي هر سازمان است و هرچه كاركنان از لحاظ فني، علمي و اخلاقي صلاحيت بيشتري داشته باشند، قطعا بهره‎‏وري سازماني نيز افزايش مي‎يابد و گزينش همين نقش را ايفا مي‎كند.
مديركل راه وشهرسازي افزود: متاسفانه با شرايط اقتصادي حاكم بر جامعه فشار زيادي به همكاران ما در اداره كل به لحاظ معيشتي وارد مي شود كه از مسئولين وزارتي انتظار ميرود تا با نگاه ويژه به اينگونه مسائل، مشكل ميزان دريافتي كاركنان راه وشهرسازي را مرتفع نمايند.
آستركي مديركل هيات مركزي گزينش وزارت راه وشهرسازي نيز در ادامه گفت: دوره آموزشي آشنايي با نظام گزينش كشور در سطح رياست جمهوري و به همه وزارتخانه ها و سازمان ها و دستگاههاي اجرايي ابلاغ شده و به جهت لزوم آشنايي داوطلبان و مشمولين قانون گزينش از قانون، آئين نامه ها و ضوابط اجرايي و دستورالعمل ها برگزاري اين جلسات اهميت دارد.
در اين دوره ها افراد از معيارها و ضوابطي كه گزينش گران در باب مشمولين قانون گزينش بايد اطلاع داشته باشند مطلع خواهند شد تا بهترين نيروها و با تعهد و تخصص لازم جذب گردند.
آستركي عنوان داشت: خوشبختانه راه وشهرسازي استان اصفهان از جمله استان هايي بوده كه به لحاظ گزينش تاكنون درگير مسائل گزينشي نبوده و افراد منصوب شده همواره مثبت و به لحاظ اخلاقي، اعتقادي و سياسي جزو بهترين ها مي باشند.
گفتني است در اين نشست حميدرضا سلماني به عنوان رابط گزينش اداره كل راه وشهرسازي استان اصفهان معرفي شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات