تاکید بر اجرای مطلوب پویش «الف،ب،ایران»...

تاکید بر اجرای مطلوب پویش «الف،ب،ایران»...

در جلسه شورای مدیران شرکت آبفار آذربایجان غربی صورت گرفت؛

تاکید بر اجرای مطلوب پویش «الف،ب،ایران»

در جلسه شورای مدیران شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی، بر اجرای مطلوب و هرچه بهتر پویش «الف،ب،ایران» در استان تاکید شد.

در این جلسه که با حضور معاونین، مدیران امور شهرستان ها و روسای ادارات برگزار شد، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد شرکت در حوزه های مختلف، رعایت موازین بهداشتی و تامین سلامت روستائیان را مورد تاکید قرار داد.

علیرضا رضوی با بیان اینکه شستشوی منظم و دوره ای مخازن ذخیره آب شرب در تامین سلامت مردم نقش بسزایی دارد، اظهار داشت: توجه به این امر مهم و حیاتی، علاوه بر افزایش کیفیت آب شرب تحویلی به روستائیان، در حفظ سلامت آنان نیز موثر خواهد بود.

وی با اشاره به پایان مراحل یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، افزود: مقدمات مربوط به یکپارچه سازی این شرکت ها در هیات دولت به تصویب رسید که با انجام آن، یک شرکت یکپارچه و واحد با چارت سازمانی مشخص و شش معاونت در استان ایجاد خواهد شد.

رضوی با اشاره به اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان، اظهار داشت: اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه ها از محل صندوق توسعه ملی تامین می شود.

وی در ادامه بر اتمام و آماده بهره برداری شدن حداقل 54 پروژه آبرسانی به روستاهای استان تا دهه فجر از محل پروژه های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، معاونین، مدیران امور وروسای ادارات شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی، به طرح دیدگاه ها، نظرات و مشکلات مربوط به حوزه فعالیت خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات