دوره آموزشی کمکهای اولیه در برق منطقه ای اصفهان برگزار شد

دوره آموزشی کمکهای اولیه در برق منطقه ای اصفهان برگزار شد

دوره آموزشی کمکهای اولیه در برق منطقه ای اصفهان برگزار شد

به همت دفتر برنامه ریزی منابع انسانی و آموزش و همزمان با سالروز افتتاح خانه داوطلب در این شرکت دوره آموزشی کمکهای اولیه عمومی 8 ساعته به مدت سه روز و با حضور 66  نفر از همکاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان در این دوره عملی و آزمون دوره اجرا که در این سه روز همکاران با حضور در کلاس بصورت عملی با  مباحث : ارزیابی صحنه حادثه ، ارزیابی اولیه مصدوم ، تعیین سطح هوشیاری ، ارزیابی ثانویه ، CPR ، علام حیاتی ، انواع خونریزی ها و پانسمان ها  ، انواع شکستگیها و آتل بندی ها  ، سوختگی ها ، شوک و اقدامات اولیه آن ، برق گرفتگی ها و اقدامات اولیه آن ، حمل مصدوم و ..... آشنا و عملی انجام داده و در آزمون پایانی شرکت نمودند .

بنابراین گزارش برای همکارانیکه حد نصاب نمره را کسب نمایند گواهینامه کمکهای اولیه 26 ساعته کارمندان دولت از طرف جمعیت هلال احمر اصفهان صادر و انشاالله در آینده ای نزدیک جهت این کارکنان از طرف خانه داوطلب دوره تکمیلی کمکهای اولیه و امداد نیز برگزار می گردد.

این گزارش حاکیست: در این دوره با حضور مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر و کارشناس این امور ، سامانه ساجد بمنظور ثبت نام همکاران عضو خانه داوطلب در آن و اهداف آن ، به همکاران معرفی و آموزش داده شد .

لازم بذکر است که این دوره جهت 66 نفر از رانندگان شرکت هم برنامه ریزی که در حال مطالعه جزوه الکترونیک بوده و در دی ماه سالجاری دوره عملی و آزمون آن در دو گروه و دو هفته متوالی ( پنج شنبه ها ) اجرا و سپس جهت کارکنان نگهبان شرکت نیز برنامه ریزی و اجرا می گردد .


خبرنگار: رضا عارضی

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای اصفهان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات